مطهری: از قهرمانی صحبت نمی‌کنم، برای آن تلاش می‌کنیم

بازیکن استقلال معتقد است پیروز نشدن این تیم در ۵ بازی گذشته به خاطر بدشانسی بوده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایسنا، استقلال و پیکان امروز (پنجشنبه) در هفته نهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۳ بر صفر استقلال به پایان رسید. ارسلان مطهری، زننده یکی از گل‌های استقلال در این دیدار اظهار کرد: ما باید هفته‌های قبل هم برنده می‌شدیم ولی شانس یار نبود. گلی هم که زدم لطف خدا و زحمت بچه‌ها بود.

او درباره شانس استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر گفت: من در فوتبالم یاد گرفتم که هیچ موقع از قهرمانی صحبت نکنم و برای آن تلاش کنم. نتیجه این تلاش چیزی می‌شود که دلمان می‌خواهد. صحبت کردن از قهرمانی زود است. باید یک روند صعودی را پیش بگیریم و رشد کنیم.

مهاجم استقلال در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی در این بازی رخ داد که استقلال در این بازی برخلاف بازی‌های قبلی به بردی پرگل رسید، بیان کرد: بعضی مواقع تیمی دچار این بدشانسی‌ها می‌شود. من همه دلیل این اتفاق را روی حساب بدشانسی می‌گذارم. اگر تیمی بد بازی کند و نتیجه نگیرد، انتقاد به آن وارد است اما اگر تیمی خوب بازی کند و نتیجه نگیرد، باز هم انتقاد به آن وارد است ولی خوب بازی کرده است. فکر می‌کنم از جایی به بعد بدشانسی تمام می‌شود و بازیکنان به اعتماد به نفس لازم می‌رسند.

مطهری در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا از این قبیل نتایج می‌توانند مقابل تیم‌های بزرگ لیگ برتر کسب کنند، تصریح کرد: ما خودمان تیم بزرگی هستیم و درباره تیم‌های بزرگ نباید صحبت کنیم.

او درباره دیدار هفته آینده استقلال مقابل سپاهان و در واکنش به این سوال که آیا سپاهان از دید او تیم بزرگی نیست، توضیح داد: من نگفتم تیم سپاهان بزرگ نیست. من برای سوال حاشیه‌ای شما جوابی ندارم. من گفتم خودمان تیم بزرگی هستیم و درباره تیم‌های بزرگ صحبت نمی‌کنیم. بازی با سپاهان مهم است و همه تیم‌ها تلاش می‌کنند که نتیجه بگیرند. هر بازی برای ما سخت است چرا که همه تیم‌ها مقابل ما تلاش می‌کنند دیده شوند و به پیروزی برسند و ما باید برای پیروزی دو برابر تلاش کنیم.

بازیکن استقلال در پایان درباره داوری دیدار با پیکان گفت: تمام داوران اشتباه می‌کنند و این طبیعی است. اشتباه بیش از حد غیرطبیعی است. اعتراض به داوری طبیعی است اما اعتراض بیش از حد غیرطبیعی است. با تمام این تفاسیر داوری عالی بود.

کد خبر: 38380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =