واکنش گیتاریست استقلال به سوال حاشیه‌ای درباره بازی با سپاهان

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت که اعضای این تیم نباید اظهارنظری درباره سایر تیم‌های بزرگ انجام دهند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، ارسلان مطهری پس از برتری 3 بر صفر استقلال مقابل پیکان اظهار داشت: در هفته‌های گذشته هم باید برنده می‌شدیم که شانس با ما یار نبود. گل من هم حاصل لطف خدا و زحمت بچه‌ها بود.

وی در مورد مسیر استقلال تا قهرمانی لیگ بیست‌ویکم تصریح کرد: در فوتبالم یاد گرفته‌ام هیچ وقت از قهرمانی حرف نزنم و برای رسیدن به قهرمانی تلاش کنم؛ نتیجه آن هم چیزی می‌شود که دل‌مان می‌خواهد. هنوز هفته نهم لیگ هستیم و صحبت کردن از قهرمانی زود است. هنوز خیلی کار داریم و باید روند صعودی در پیش بگیریم، آن را حفظ کنیم و نتایج موردنظر خود را بگیریم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال درباره پنج تساوی متوالی استقلال بیان کرد: برخی اوقات تیم دچار این بدشانسی‌ها می‌شود و این را به حساب بدشانسی می‌گذاریم. انتقادات به تیمی که بد بازی می‌کند و نتیجه نمی‌گیرد، وارد است. این انتقادات به تیمی که خوب بازی کند و نتیجه نگیرد هم وارد است، اما آن تیم خوب بازی کرده است. این بدشانسی‌ها از یک جا تمام می‌شود و بازیکنان اعتمادبه‌نفس می‌گیرند. موقعیت‌ها در دیدارهای قبل وارد دروازه نمی‌شد و اگر این اتفاق رخ نمی‌داد، پنج بازی گذشته مساوی نمی‌شد.

مطهری راجع به اینکه استقلال چه ترفندی برای پیروزی مقابل تیم‌های بزرگ دارد و اینکه سپاهان با پنج قهرمانی تیمی بزرگ است، گفت: ما تیمی بزرگ هستیم و نباید درباره تیم‌های بزرگ صحبت کنیم. من نگفتم سپاهان تیم بزرگی نیست و به هیچ تیمی بی‌احترامی نمی‌کنم. پاسخی برای سؤال حاشیه‌ای شما ندارم.

کد خبر: 38373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =