سرمربی تیم لرستان: برای قهرمانی در لیگ کشتی فرنگی برنامه داریم

سرمربی تیم کشتی فرنگی اندیشه نگار پارس لرستان گفت: سال‌های آینده با قدرت بیشتری در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور خواهیم یافت و برای قهرمانی برنامه داریم.

به گزارش آتیه آنلاین از ایرنا، مرحله نهایی بیست و یکمین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور جام یادگار امام (ره) روز گذشته در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار شد و در پایان تیم فولادین ذوب آمل بعنوان قهرمانی دست یافت.

در دیدار فینال، فولادین ذوب آمل با نتیجه ۶ بر ۴ مقابل سینا صنعت ایذه به پیروزی رسید و بعنوان قهرمانی دست یافت. در دیدار رده‌بندی نیز تیم اندیشه نگار پارس لرستان با نتیجه ۶ بر ۴ از سد تیم دانشگاه آزاد اسلامی گذشت و سوم شد.

«امین عسگرپور» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که این جوانان مزد زحمات را گرفتند و یک تشکر ویژه از «محسن سوریان» سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان دارم که در این مدت به ما کمک کرد و قوت قلبی برای ما بود.

وی اظهار داشت: سطح مسابقات امسال با حضور ۱۶ تیم بالا بود و به لطف خدا در سال‌های آینده نیز در لیگ خواهیم بود و با قدرت بیشتری برای قهرمانی در سال‌های آینده در لیگ برتر کشتی فرنگی حضور خواهیم داشت.

عسگرپور در خصوص ترکیب جوان این تیم در لیگ برتر کشتی فرنگی نیز گفت: هدف ما از حضور در لیگ، حضور جوانان و معرفی آنان به جامعه کشتی و در مجموع هدف هیات کشتی استان لرستان پیشرفت کشتی و ایجاد انگیزه در بین کشتی‌گیران است.

وی گفت: این دوره هیات کشتی استان لرستان، رییس فعالی دارد که با حمایت و تلاش او توانستیم امسال در لیگ برتر کشتی فرنگی شرکت کنیم.

کد خبر: 38329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =