به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، سید محمدرضا حسینی روز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی دستگاه های زیرمجموعه ی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان لرستان افزود: یکی از مهمترین کارهای مدیران، افزایش ارتباط با زیرمجموعه است که در این صورت ارتباط کارمندان زیر مجموعه با مردم نیز بیشتر خواهد شد.
وی با تاکید بر تعامل مدیران و استفاده آنها از تمام توانمندی ها اظهار داشت: مدیران باید مدام مهارتهای خود را تقویت کنند، از منافع خود به نفع مردم بگذرند و در خدمتگزاری به مردم از یکدیگر سبقت بگیرند.
وی گفت: کارمندان نیز باید بدانند مردم و ارباب رجوع ولینعمت آنها هستند اما دربرخی ادارات فضایی حاکم شده است که این موضوع بالعکس جلوه میکند.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه درک اهداف انقلاب اسلامی در سلسله مراتب اداری و در نهایت کمک مردم به مسوولان تاثیرگذار است، افزود: باید قوانین و رسومات تبعیضآمیز را از میان برداشت ومادامی که این امر از اتاق مدیران و کارکنان آغاز نشود اتفاقی رخ نخواهد داد.
حسینی گفت: برای رفع بسیاری از مشکلات به پول و اعتبار نیازی نیست بلکه به عقل و تفکر نیاز است و همچنین برطرف کردن بسیاری از مشکلات نیاز به جسارت، جرات و بر هم زدن روابط اشتباه دارد.
وی با تاکید بر حذف سیستم های اداری مانع خدمتگزاری به مردم تصریح کرد: یکی از مهمترین کارها، ارتقای مهارت های مدیریتی مدیران است چراکه باید برخی الگوهای مدیریتی حاکم را تغییر دهیم.
وی اضافه کرد: یکی از اهداف انقلاب اسلامی رسیدگی بیشتر به مردم به ویژه شهروندان محروم و مستضعفان بوده و این انقلاب برای تقسیم عادلانه امکانات، فرصتها و استقرار ارزش های الهی از جمله عدالت صورت گرفت.
نظر شما