نارضایتی مردم از کندی اینترنت

احمد علیرضا بیگی گفت: اینترنت همانند برق و آب نیست که در زمان کندی و یا قطعی، بتوان از ژنراتور استفاده کرد. در این روزها اینترنت همانند اکسیژن به یکی از نیازهای حیاتی مردم تبدیل شده است.

احمد علیرضا بیگی؛ نماینده تبریز و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار آتیه آنلاین در رابطه با کندی اینترنت در هفته های اخیر گفت: کاهش سرعت اینترنت در این روزها بسیار محسوس است و چرایی این کار هنوز برای مجلس مشخص نشده، به همین دلیل تذکری به وزیر ارتباطات داده شد تا توضیحات لازم در این رابطه را ارائه دهد.

وی ادامه داد: ضعف زیرساخت های موجود در کشور یکی از اصلی ترین عوامل این کندی میتواند باشد، همانطور که در ایام کرونا مشاهده کردیم دانش آموزان در سرتاسر کشور امکان دسترسی آسان به اینترنت را نداشتند و در اغلب موارد اینترنت در مناطق سکونت آنها وجود نداشت.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در جریان انتخابات ریاست جمهوری نیز ضعف زیرساختی مشهود بود که نتوانستیم آنگونه که شایسته است از الکترونیکی کردن انتخابات استقبال کنیم.

وی با بیان اینکه کندی اینترنت مردم را ناراضی کرده است اظهار کرد: اینترنت همانند برق و آب نیست که در زمان کندی و یا قطعی آن بتوان از ژنراتورهای کمکی استفاده کرد در این روزها اینترنت همانند اکسیژن یکی از نیازهای حیاتی مردم شده است و در صورت اختلال در این موضوع، مردم صدای یکدیگر را نمی شنوند.

بیگی با بیان اینکه بنده یکی از مخالفان سرسخت طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی بوده و هستم افزود: این طرح، شک و ظن مردم را نسبت به مخالفت حکومت با اینترنت بیشتر کرده است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در پایان خاطرنشان کرد: دلمان نمی آید که به تشکیلات رییس جمهور خللی وارد و آن را زیر سوال ببریم ولی اگر وزیر ارتباطات نسبت به تذکر مجلس بی اعتنایی کند ناچاریم که طرح سوال از ایشان را در دستور کار مجلس قرار دهیم.

پایان پیام/

کد خبر: 38046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =