فینال آسیا ، میدان ِ خداحافظی ِ بشار ؟

شنیده‌ها حاکی از این است که بشار پس از برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا از تیم پرسپولیس خداحافظی خواهد کرد.

به گزارش آتیه آنلاین، در شرایطی که همه اهالی فوتبال به ویژه طرفداران پرسپولیس بی‌صبرانه در انتظار برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا هستند و منتظرند تا جام قهرمانی قاره کهن را برای نخستین بار در دست کاپیتان تیم محبوب‌شان نظاره‌گر باشند، کمتر کسی حواسش به این موضوع است که بشار رسن، بازیکن عراقی پیش از سفر تیم پرسپولیس به قطر و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا، با دوستانش در ایران به طور جدی خداحافظی کرده است و این شاید به این معناست که او برای آخرین بار قرار است با پیراهن پرسپولیس به میدان برود و این فینال بازی خداحافظی او از سرخ‌پوشان به شمار می‌شود.

بشار رسن سه سال قبل و تابستان سال 96 به درخواست برانکو ایوانکوویچ که به شدت علاقه مند به بازی این بازیکن شده بود، به تیم پرسپولیس پیوست و با درخشش خیره‌کننده‌ای که در این تیم داشت توانست خیلی زود جای خودش را هم در ترکیب تیم پرسپولیس و هم در دل هواداران این تیم باز کند. شاید برای همین بود که وقتی این بازیکن سودای خداحافظی و جدا شدن از پرسپولیس سر داد با این جدایی مخالفت شد و پرسپولیسی‌ها تلاش کردند به هر قیمتی شده این جوان عراقی را در ترکیب تیم خود حفظ کنند.

بشار رسن یکی از بهترین‌های پرسپولیس در این چند سال حضورش بود. در قهرمانی‌ها ، پیروزی‌هایی که این تیم در دربی‌ها نقش مهمی داشت و حالا هم کمتر کسی را می توان پیدا کرد که معتقد نباشد، بشار رسن در فینالیست شدن پرسپولیسی که یحیی گل محمدی سرمربی آن است، چه نقش مهمی داشته است.

مدتی قبل و در روزهایی که پرسپولیس خود را برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کرد، بشار تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفت. تصمیمی که به نظر می‌رسید به پیشنهاد خوب تیم قطری به او، بی ارتباط نبوده باشد. تیم پرسپولیس اما که برای حضور در فینال آسیا، احسان پهلوان و وحید امیری را به دلیل محرومیت ناشی از کارت زرد و قرمز و عیسی آل‌کثیر را به دلیل تنبیه انضباطی در اختیار ندارد، بدون بشار قطعا توانش دو چندان افت می‌کرد و خب طبیعی بود که با جدایی این بازیکن عراقی مخالفت کند. پرسپولیسی ها خیلی جدی عنوان کردند که بشار رسن هنوز با این تیم قرارداد دارد و اجازه خروج از این تیم را نخواهد داشت. با این حال عنوان شد که بشار تا پایان نیم فصل قطعا در تیم پرسپولیس خواهد ماند و شاید پس از آن از این تیم جدا شود.

با تمام این تفاسیر به نظر می‌رسد تصمیم بشار رسن برای رفتن از پرسپولیس و از ایران، جدی است و او پس از فینال لیگ قهرمانان در قطر می ‌ماند. با این حال بازی با اولسان که شاید با کسب جام قهرمانی برای سرخپوشان همراه شود می‌تواند یک بازی باشکوه برای خداحافظی بشار رسن از تیمی باشد که هوادرانش او را بسیار دوست داشتند.

کد خبر: 3786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 7 =