آب شرب بخش وسیعی از مشهد فردا قطع می‌شود

 مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: فردا ۲۷ آذر ماه، آب مشترکان ساکن در غرب و بخشی از محدوده بلوار وکیل‌آباد مشهد از ساعت هشت صبح تا ساعت ۲۰ قطع خواهد بود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمود محتشمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی همکاری این شرکت در ساخت پروژه زیرگذر شهید برونسی توسط شهرداری، باید خط انتقال هزار میلیمتری خروجی مخزن جا به جا شود و در این راستا فردا شهروندان زیادی در آن محدوده با مشکل کم آبی و یا قطعی آب مواجه هستند.

وی ادامه داد: بر این اساس، مشترکان در بلوار وکیل آباد، خیابان‌های غدیر، شریف، قانع، ستاری و صدف از ابتدا تا انتها، خیابان قائم مقام فراهانی شمالی از قائم مقام ۲ تا ۲۲ و بلوار امامیه از امامیه ۴۰ تا انتها از ساعت هشت صبح تا ساعت ۲۰ با قطعی و یا کم آبی مواجه خواهند بود.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: همچنین ساکنان در بلوار ادیب از ادیب شمالی ۲ تا ۲۲، بلوار شاهد از شاهد ۲ تا ۶۰ و شاهد یک تا ۶۱، بلوار فلاحی از ابتدا تا انتها، بلوار شریعتی از شریعتی ۵۰ تا ۸۸ و شریعتی ۳۱ تا ۷۵، بلوار آیت الله هاشمی رفسنجانی از ۲۳ تا ۵۷، خیابان حسابی جنوبی از ابتدا تا انتها و خیابان حسابی شمالی از حسابی ۲ تا ۳۲ و یک تا ۴۳ به دلیل انجام عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روز پنجشنبه ۲۷ آذر از ساعت هشت تا ۲۰ با قطع یا کمبود فشار آب مواجه می شوند.

محتشمی افزود: در معابر اصلی این مناطق تانکرهای آب شرب حرکت خواهند کرد و مردم می توانند آب مورد نیاز خود را از طریق این تانکرها نیز تهیه کنند.

۱۰۰ درصد جمعیت شهر مشهد از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار هستند و شبکه فاضلاب در شهر مشهد سه هزار و ۲۰۰ متر طول دارد.

کد خبر: 3734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =