قطع بیمه تکمیلی ۱۵ هزار راننده تاکسی

عضو شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از معاونت حمل و نقل و ترافیک شهری گفت: به جای بهبود وضعیت رانندگان تاکسی، بیمه تکمیلی درمان ۱۵ هزار نفر از آنان و خانواده هایشان در این شهر به طور کامل قطع شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا،  میثم مظفر در بیست و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران افزود: در چند هفته گذشته در طرحی که کمیسیون حمل و نقل و ترافیک ارائه داد شهرداری موظف شد، بودجه فرایند پوشش بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی را به گونه ای پیش بینی کند که آنها تحت پوشش این بیمه و این در حالیست که بیمه تکمیلی بیمه شدگان قبلی نیز به طور کامل قطع شده است.

مظفر همچنین به مشکل جریمه تاکسی های ویژه نیز اشاره کرد و گفت: علی رغم اینکه رانندگان تاکسی در دفاتر ویژه از جمله فرودگاه و راه آهن براساس تقاضای مسافر نیاز به خروج از تهران دارند، برای پلاک خودروها،  تخلف ثبت می شود.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: ۲ ماه گذشته مکاتبه ای در این خصوص با شهردار تهران صورت گرفت و مشکل جریمه رانندگان تاکسی ها به آن  ضمیمه شد و از وی تقاضا کردم به عنوان پناه تاکسیران های شهر تهران خود به مسأله ورود کنند، اما گویا مکاتبات ما به دفتر شهردار نمی رسد.

مظفر تاکید کرد: مسئله به شکلی به معاونت حمل و نقل عودت داده شده و اعلام کردند،  مکاتباتی در گذشته داشته ایم ولی مسأله حل نشد، این پاسخ به هیچ عنوان قانع کننده نیست.

وی گفت: شهردار در تعامل با پلیس این مسأله را حل کنند و عمل به این تذکر معیار سنجش ما است که ببینیم آیا تذکرها به شهردار تهران می رسد و شخصا به این مسائل ورود می کنند یا نه.

شهردار تهران باید در جریان مکاتبات اعضای شورا باشد

ناصر امانی با توجه به ضرورت پاسخگویی شهرداری تهران به تذکرات و مکاتبات اعضای شورا در تایید تذکر میثم مظفر دیگر عضو شورای اسلامی شهر تهران در این خصوص گفت: بنده به یکی از شهرداران مناطق گفته ام با شهردار تهران مکاتبه کند، وی تعجب کرد و گفت: چنین چیزی امکان‌پذیر نیست و ما فقط می‌توانیم با دفتر شهردار مکاتبه کنیم.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: این مسئله که شهردار تهران مکاتبات اعضای شورا را نمی بینند به بنده هم منتقل شده این در حالیست که ما جز مسائل  مهم و اساسی که شهردار تهران باید در جریان آن‌ها قرار گیرد، مکاتبه دیگری نداریم.

وی با بیان اینکه مکاتبات با شهردار در خصوص مشکلات مردم و کارکنان است و مکاتبه شخصی با شهردار تهران نداریم، ابراز امیدواری کرد:  شهردار تهران باید در جریان مکاتبات اعضا باشد، ممکن است در ادامه به معاونت‌ها ارجاع دهند اما باید خودشان این مکاتبات را بخوانند.

کد خبر: 37071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =