سریال‌های پرستاره در راه شبکه نمایش خانگی

این روزها به دنبال  اقبال جامعه از سریال های نمایش خانگی، چندین سریال تازه که هم کارگردانان نام‌آشنا دارند هم بازیگران مطرح به زودی پخش خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش آتیه‌آنلاین، در روزهای پیک کرونا  که امکان دسترسی به سینما و تئاتر و تفریحاتی از این دست فراهم نبود، شبکه‌های اینترنتی پخش فیلم جایگزین سالن‌های سینما در نمایش آثار سینمایی در سراسر دنیا شدند و توجه بسیاری از مردم به این استارت‌آپ‌ها  معطوف شد. در ایران نیز سامانه‌های اینترنتی فیلیمو و ‌نماوا با در دست داشتن ۵۰ و ۴۵ درصد بازار شبکه نمایش خانگی، عمده سهم بازار VOD  در ایران را در اختیار دارند. به همین خاطر است که بسیاری از کارگردانان ثابت و بازیگران سینما و تلویزیون نیز به این شبکه کوچ کرده‌اند که منجر به تولید همزمان ده تا دوازده سریال در این شبکه و کاهش جذابیت آثار تلویزیون و سینما شده است به گونه‌ای که در حال حاضر شبکه نمایش خانگی موفق‌ترین بخش فعال فرهنگی کشور محسوب می‌شود. حالا این روزها بازار تولیدات شبکه نمایش خانگی داغ‌تر از همیشه است، تولید چندین سریال در این شبکه و حضور چهره‌های شناخته شده در این آثار، خود دلیل محکمی بر این ادعا است. در ادامه به معرفی سریال‌های تازه شبکه نمایش خانگی که قرار است به زودی پخش خود را آغاز کنند، می‌پردازیم.

«آمستردام»

سریال «آمستردام» به کارگردانی مسعود قراگوزلو که از سال گذشته تولید آن آغاز شد، قرار بود از اواخر شهریورماه پخش خود را در شبکه نمایش خانگی آغاز کند اما هنوز پلتفرم انتخابی سازندگان این مجموعه اعلام نشده است.داستان سریال آمستردام موضوع اجتماعی عاشقانه دارد که داستان چند دوست را روایت می‌کند که درگیر ماجرایی عاشقانه می‌شوند و سرنوشت مسیر متفاوتی برایشان رقم میزند. هنگامه قاضیانی، مهدی پاکدل، شهرام حقیقت دوست، مینا ساداتی، مجتبی پیرزاده، ارمیا قاسمی، نسیم ادبی، رویا جاویدنیا، مهدی سلطانی سروستانی از بازیگران این سریال هستند.

«سووشون»

نرگس آبیار بعد از فیلم‌های «شیار ۱۴۳»، «نفس»، «شبی که ماه کامل شد» و ساخت فیلم «ابلق»، این‌بار قصد دارد رمان «سووشون» سیمین دانشور را در شبکه نمایش خانگی جلوی دوربین ببرد و بهنوش طباطبایی نخستین بازیگر آن است. داستان این سریال که قرار بود مهرماه به تهیه‌کنندگی همسرش محمدحسین قاسمی تولید خود را آغاز کند در شیراز و در سال‌های پایانی جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد.

«ساخت ایران ۳»

مجموعه نمایش خانگی «ساخت ایران ۳» نیز به زودی از پلتفرم فیلیمو منتشر خواهد شد. این سریال ۲۰ قسمتی به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه‌کنندگی سیدامیر پروین حسینی که مدتی است تصویربرداری آن در کشور ترکیه انجام می‌شود، به زودی در پلتفرم فیلیمو در دسترس قرار خواهد گرفت. امین حیایی و مجید صالحی بازیگران اصلی این مجموعه‌اند و عایشه گل‌جوشکن بازیگر اهل ترکیه، از دیگر چهره‌هایی است که خبر حضورش در «ساخت ایران ۳» رسانه‌ای شده است. گفته می‌شود آناهیتا درگاهی، هومن برق‌نورد و عزت‌الله مهرآوران نیز در این سریال بازی می‌کنند.

فصول اول و دوم این مجموعه در سال‌های ۹۰ و ۹۷ منتشر شده بودند. محمدحسین لطیفی و برزو نیک‌نژاد کارگردانی دو سری قبلی را بر عهده داشتند که در سری سوم، بهمن گودرزی جایگزین آنان شده است.

«شبکه مخفی زنان»

سریال شبکه مخفی زنان به کارگردانی افشین هاشمی یکی دیگر از جدیدترین آثار کمدی پلتفرم نماوا است که به زودی پخشش شروع خواهد شد. در خلاصه داستان این سریال آمده است که:در ابتدای قرن چهاردهم شمسی، وقتی شاه متوجه جنبش‌های نوظهور مربوط به حقوق زنان در کشور می‌شود، ماموریت ویژه‌ای به یکی از اهالی دربار خود می‌دهد و… تا کنون در گزارش‌های مختلف، خبر حضور بازیگرانی چون لیلا حاتمی، سیامک انصاری، شبنم مقدمی، حمید فرخ نژاد، مهدی هاشمی، احمد مهرانفر و لیلا زارع در این مجموعه اعلام شده است.

«آکتور»

نیما جاویدی که توانست  با ساخت فیلم سرخ پوست به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کند، اکنون قصد دارد با آکتور اولین سریال خودش را با فیلمنامه ای از مجید مجیدی نیز بسازد. اواخر سال پیش جاویدی و مطلبی قصد ساخت فیلم قلعه را داشتند که به خاطر پاندمی ویروس کرونا تولید آن متوقف شدو  به خاطر وضعیت مبهم پخش و اکران در حوزه سینما و ترافیک بالا پس از باز شدن سینماها، این دو ساخت فیلم قلعه را به سال آینده موکول کردند.

طبق اعلام روابط عمومی سریال، داستان آکتور درباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آنها می شود زندگی شان دستخوش ماجراهایی پیچیده می شود… تاکنون نوید محمدزاده به عنوان بازیگر اصلی معرفی شده است.

«پدر گواردیولا»

سریال «پدر گواردیولا» به کارگردانی سعید نعمت‌الله و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی هم به زودی مقابل دوربین می‌رود.سعید نعمت الله با سریال جدی «پدر گواردیلا» با کمدین های مطرح چون مهران مدیری، مهران غفوریان، حمید فرخ نژاد، امیرمهدی ژوله و حتی پانته آ بهرام آماده حضور در شبکه نمایش خانگی می شود. برخی شایعات حاکی از آن است که قرار است فاطمه معتمدآریا پس از ۱۲ سال دوری از بازی در سریال و مجموعه تلویزیونی در این سریال نقش آفرینی کند. البته تاکنون تائید نشده است.

کد خبر: 36087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =