جذب ۱۱پزشک متخصص و فوق تخصص  بیمارستان سلمان فارسی  بوشهر

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت: در راستای طرح بکارگیری جامع پزشکان ۱۱پزشک متخصص و فوق تخصص به ظرفیت تخصصی بیمارستان سلمان فارسی بوشهر اضافه شد.

به گزارش اتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان؛ دکتر زهرا نویدی فرد مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت:در راستای طرح بکارگیری جامع پزشکان و با هدف تقویت ظرفیت تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان سلمان فارسی بوشهر ۱۱پزشک متخصص و فوق تخصص در چند ماه اخیر جذب بیمارستان سلمان فارسی شد.

دکتر نویدی فرد گفت: پزشکان جذب شده در زمینه های نوزادان، قلب کودکان، پاتولوژی، زنان و زایمان، جراح عمومی، رادیولوژی، نفرولوژی و انکلوژِی در درمانگاه تخصصی و سایر بخش های بیمارستان فعالیت می نمایند.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر افزود:با جذب و بکارگیری این پزشکان بخش عمده ای از مشکلات کمبود پزشکان متخصص این بیمارستان مرتفع شده و در صدد هستیم در ادامه طرح جذب جامع پزشکان تعداد متخصصین این مرکز درمانی را بیش از این افزایش دهیم.

دکتر نویدی فرد با بیان اینکه در طرح جذب جامع پزشکان به دنبال تقویت ظرفیت تخصصی مراکز درمانی، تقویت خدمات دهی و رضایتمندی مراجعان هستیم گفت:در کنار افزایش سطح تخصصی توجه به کیفیت خدمات ارائه شده به مردم را در دستور کار داریم و در این راستا برنامه های متعددی در دست اجرا می باشد.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت:با اضافه شدن این تعداد متخصص جدید به تیم متخصصین بیمارستان گامی دیگر در مسیر بهبود کیفیت و تنوع ارائه خدمات برداشته خواهد شد و امیدواریم در ادامه سایر کمبودهای تخصصی را جبران نمائیم.

کد خبر: 3594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =