ابتلای منشی دفتر نتانیاهو به کرونا

دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد که آزمایش ابتلای منشی دفتر نتانیاهو به ویروس «کووید-۱۹» مثبت شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از تایمز آف اسرائیل، دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه گذشته (یکشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که آزمایش ابتلای منشی دفتر نتانیاهو به ویروس «کووید-۱۹» مثبت شده است.

در این بیانیه ضمن اعلام ابتلای منشی نتانیاهو به ویروس کرونا، ذکر شده است: «بر اساس بررسی‌های اولیه، به نظر می‌رسد نخست‌وزیر نیازی به قرنطینه شدن نداشته باشد زیرا او در اتاق دیگری بود و با این خانم ارتباطی نداشت».

بر اساس این گزارش، نتانیاهو از زمان همه‌گیری ویروس کرونا در فلسطین اشغالی، چندین بار به دلیل اینکه با افراد مبتلا در ارتباط بود، مجبور به قرنطینه شده بود. در روزهای اخیر نیز او ابراز علاقه کرده تا اولین کسی باشد که واکسن کرونا را تزریق می‌کند.

ابتلای منشی دفتر نتانیاهو به کرونا در حالی است که چند روز پیش نیز «دیوید بیتان» عضو ارشد حزب لیکود و نماینده کنست نیز به این بیماری مبتلا و در بیمارستان بستری شده بود. نتانیاهو قبل از آن با بیتان دیدار کرده بود.

پیش از این نیز سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفته بود که «آویو کوخاوی»، رئیس ستاد کل ارتش این رژیم وارد قرنطینه شده است.

کد خبر: 3507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =