بیش از ۲۵۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی در کشور افتتاح می‌شود

رییس سازمان بسیج مستضعفین از افتتاح بیش از ۲ هزار و ۵۵۳ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در هفته بسیج امسال خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، سردار غلامرضا سلیمانی روز دوشنبه در نشست خبری با تشریح برنامه‌های هفته بسیج اظهار کرد: شعار امسال هفته بسیج از سخنان رهبر معظم انقلاب انتخاب شده است که فرمودند "بسیج پاره تن مردم است و هرگز نباید مصالح مردم را فراموش کند"، بنابراین ما شعار امسال بسیج پاره تن مردم است، را انتخاب کردیم.

رییس سازمان بسیج از آغاز نذر خون بسیجیان سراسر کشور در این هفته خبر داد و گفت: با توجه به نیازهایی که در سازمان انتقال خون مطرح است، انشاءالله بسیجیان مثل همیشه در این امر خیر و خداپسندانه مشارکت خواهند کرد.

سردار سلیمانی از افتتاح دو هزار و ۵۵۳ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در سراسر کشور خبر داد و گفت: این طرح‌ها شامل پروژه‌های مسکن محرومین، آب و خاک و کشاورزی، آب آشامیدنی است. علاوه براین ۳۱۰ پروژه عمرانی بسیج در سراسر کشور شامل سوله‌های ورزشی، سالن‌های ۹ دی، استخر، درمانگاه و حوزه های مقاومت در این هفته به بهره برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: همچنین روز دوشنبه اول آذر، پویش کمک به آزادی چهار هزار نفر از زندانیان معسر و جرائم غیرعمد در همه مراکز استان‌ها برگزار می‌شود که از طریق رسانه‌ها به اطلاع عموم مردم خواهد می‌رسد.

ادامه دارد

کد خبر: 34998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =