تامین برق پایدار تا عصر امروز در مناطق زلزله‌زده

مدیر کل مهندسی و نظارت بر توزیع توانیر گفت: تا عصر امروز برق پایدار در مناطق زلزله زده استان هرمزگان تامین خواهد شد.

مسعود صادقی مدیر کل مهندسی و نظارت بر توزیع توانیر در گفت‌وگو با آتیه آنلاین بیان کرد: در حال حاضر حدود ۱۸۲ نقطه خسارت دیده در سطح استان هرمزگان، حوالی شهر بندرعباس و در حوزه فین (یکی از محلات یا حومه‌های شهر بندرعباس) وجود دارد که ما گزارش آن را دریافت کردیم.

وی افزود: از ساعت ۴ بعد از ظهر روز گذشته تا صبحگاه امروز، همکاران ما مشغول اجرای عملیات بودند. فعالیت‌ها باعث شده شبکه در سطح ۲۰ کیلوولت برقرار باشد. در حال حاضر شبکه برق بندرعباس از پایداری خوبی برخوردار است.

صادقی بیان کرد: نکته قابل توجه دیگری که می‌تواند جالب توجه باشد، این است که امروز ما عملیات ایمن‌سازی شبکه را در دستور کار قرار دادیم و همه نقاط آسیب دیده انشعابات و تک مشترکینی که امکان دارد هنوز بی‌برق باشند را حل مشکل می‌کنیم.

وی ادامه داد: شبکه‌هایی که ممکن است به دلیل تکانه‌های و لرزه‌های زلزله دچار مشکل شده باشند، شناسایی خواهیم کرد. دیشب تا صبح عملیات امداد در دستور کار قرار داشته است.

به گفته مدیر کل مهندسی و نظارت بر توزیع توانیر تاکنون به ۶۸ اکیپ عملیاتی از نقاط مختلف و شرکت‌های معین اعلام آماده باش کردیم تا این اکیپ‌ها در صورت نیاز به حضور، در مناطق مختلف حاضر شوند و مشکلات را برطرف کنند.

وی افزود: امروز عملیات ایمن سازی و رفع مشکلات در نقاط مختلف شهر انجام خواهد شد. اگر احیانا به دلیل تکانه‌های زلزله برخی شبکه‌ها در شرایط غیر ایمن قرار گرفته باشند و یا سیم پارگی‌هایی در شبکه در حوزه فشار ضعیف وجود داشته باشد، برطرف خواهد شد.

صادقی گفت: فکر می‌کنم تا عصر امروز در یک وضعیت ایمنی بتوانیم تامین برق پایدار را انجام دهیم. حتما مشترکین در سطح استان باید در صورت مشاهده سیم پارگی با شماره ۱۲۱ تماس بگیرند و گزارش حادثه یا رخداد و شرایط غیر ایمن را به اطلاع متولیان امر برسانند.

کد خبر: 34966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =