برگزاری تظاهرات علیه نتانیاهو در مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی

هزاران نفر از معترضان به سیاست‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر در مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی به خیابان‌ها آمدند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از جوروزالم پست، هزاران تن از مخالفان و معترضان دولت «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه در مناطق مختلف فلسطین اشغالی در جریان تظاهراتی با فریاد زدن استعفا از او خواستند از سمت خود کناره گیری کند.
در همین حال، هواداران نتانیاهو در تظاهراتی که در خیابان بالفور شهر قدس برگزار شد، به سوی معترضان تخم‌مرغ پرتاب کردند و درگیری‌های محدودی میان هواداران و مخالفان وی رخ داد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که پلیس رژیم صهیونیستی ۱۰ نفر از معترضان را بازداشت کرده و سپس آن‌ها را آزاد است.

شرکت‌کنندگان در این تظاهرات، با اعتراض علیه سیاست‌های نتانیاهو، پرونده‌های فساد وی و سوء مدیریت شدید در جریان بحران کرونا خواستار استعفای نخست‌وزیر رژیم هستند.

این بیست و پنجمین هفته متوالی است که معترضان به‌رغم هشدار نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی به خیابان‌ها می‌آیند.

کابینه نتانیاهو به سبب سؤمدیریت در مقابله با شیوع ویروس کرونا، زیر تیغ تیز انتقادهای شدید ساکنان سرزمین‌های اشغالی قرار دارد، به طوری که این رژیم در مقایسه با جمعیت، دارای یکی از بیشترین مبتلایان به ویروس کرونا در جهان است و تلاش های کابینه تاکنون برای کاهش میانگین مبتلایان به ویروس کرونا ناکام مانده است.

ناتوانی نتانیاهو برای مقابله با کرونا و پرونده‌های گوناگون فساد وی همچنین سبب شده محبوبیت حزب لیکود که وی ریاست آن را بر عهده دارد، به شدت کاهش یابد.

نتانیاهو تنها نخست‌وزیر صهیونیستی است که در تاریخ نامشروع این رژیم در طول دوران حکمرانی‌اش متهم به جرایمی مانند فساد و اختلاس است.

کد خبر: 3390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =