تدوین نسخه اجرایی طرح شهید سلیمانی در تهران برای مقابله با کرونا

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران از تدوین نسخه جدید طرح شهید سلیمانی برای تهران خبر داد و گفت: بسیار مهم است که وزارت بهداشت و وزارت کشور همراهی کنند تا این نسخه طرح شهید سلیمانی در تهران که به عنوان نسخه پیشتاز این طرح در حال تدوین و شکل‌گیری است، مورد حمایت ستاد ملی قرار گیرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر علیرضا زالی از تدوین نسخه اجرایی طرح شهید سلیمانی در تهران خبر داد و گفت: در حال حاضر این نسخه با بازتعریف نقش دستگاه‌های مختلف در امر مشارکت در طرح شهید سلیمانی آماده است. در ستاد ملی هم بحث شد که در زمینه طرح شهید سلیمانی نگاه بودجه‌ای مستقل، مستمر و در عین حال به‌هنگام داشته باشد.

وی افزود: طبیعتا بخش زیادی از موفقیت و قوام اجرای این طرح نیازمند تامین اعتبارات مناسب است. بسیار مهم است که وزارت بهداشت و وزارت کشور همراهی کنند تا این نسخه طرح شهید سلیمانی در تهران که به عنوان نسخه پیشتاز این طرح در حال تدوین و شکل‌گیری است، مورد حمایت ستاد ملی قرار بگیرد.

بنابر اعلام کانال تلگرامی وبدا، زالی گفت: اگر شرایط به گونه‌ای باشد که بتوانیم تا قبل از شنبه این طرح را آماده کرده و به ستاد ملی ارائه دهیم، می‌تواند در جلسه بعدی ستاد ملی، پیشنهاد ستاد تهران از طریق وزرای بهداشت و کشور طرح موضوع شده و به سرانجام برسد. به هر حال اقدامات مقدماتی آن انجام شده و بخش زیادی از تخمین‌های مربوطه در این طرح در حال بررسی است. خوشبختانه این بار وظایف همه دستگاه‌ها به صورت روشن مشخص است و اولویت‌گذاری مشارکت دستگاه‌ها مشخص شده که ان‌شاءالله به سرانجام برسد.

کد خبر: 33537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =