تلاش تامین اجتماعی برای پیشگامی در ارائه خدمات غیرحضوری

طرح ۳۰۷۰ در شعب تامین اجتماعی غرب و شرق استان گلستان تشریح شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، حسین زنجانی سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی گلستان در نشستی که با روسای شعب غرب و شرق استان درباره طرح ۳۰۷۰ برگزار شد، گفت: این طرح کاهش مراجعات حضوری بیمه شدگان را در به شعب و کارگزاری‌های تأمین اجتماعی به همراه دارد و علاوه بر تسهیل خدمت سبب کاهش اتلاف وقت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در تلاشیم که در زمینه ارائه خدمات غیرحضوری در سازمان تأمین اجتماعی پیشگام باشیم، ‌افزود: تبدیل ۳۰ خدمت حضوری به ۳۰ خدمت غیرحضوری برای کاهش سالانه ۷۰ میلیون از ۹۶ میلیون مراجعه حضوری به تأمین اجتماعی هدف اجرای طرح۳۰۷۰  است.

زنجانی با بیان اینکه حدود بیش از ۸۰۰ هزار نفر در استان گلستان از خدمات سازمان تأمین اجتماعی استفاده می کنند تصریح کرد: هر هفته چند خدمت را جهت اجرای طرح ۳۰۷۰ به صورت غیرحضوری انجام خواهیم داد و در بهمن بیش از ۷۰ درصد مراجعات مردم به شعبات و کارگزاری‌های سازمان تأمین اجتماعی منتفی و غیرحضوری خواهد شد.

کد خبر: 3328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =