شکست مدعیان قهرمانی در روز قدرت‌نمایی اصفهانی‌ها

در هفته سوم لیگ برتر فوتبال زنان شهرداری بم و وچان کردستان که از اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی محسوب می‌شوند، شکست خوردند.

به گزارش آتیه آنلاین، هفته سوم لیگ برتر فوتبال زنان امروز با انجام پنج دیدار در دو گروه اول و دوم به پایان رسید که طی آن شهرداری بم کرمان و وچان کردستان به عنوان قهرمان و نایب قهرمان فصل قبل شکست خوردند و روند پیروزی‌های ملوان بندرانزلی نیز متوقف شد.

در مهم‌ترین دیدار گروه اول، تیم‌های شهرداری بم و سپاهان اصفهان مقابل هم به میدان رفتند. نیمه اول این دیدار با تک گل هاجر دباغی به سود سپاهان تمام شد. در نیمه دوم شقایق روزبهان دومین گل سپاهان را به ثمر رساند. در ادامه بم توسط زهرا گرایلی یکی از این گل‌ها را جبران کرد اما هاجر دباغی در دقیقه ۸۲ بار دیگر گلزنی کرد تا سپاهان سه بر یک پیروز میدان شود. 

دیگر دیدار این گروه بین همیاری آذربایجان غربی و ذوب‌آهن اصفهان برگزار شد. سارا سبزواری در دقایق پایانی نیمه اول از روی نقطه پنالتی برای ذوب آهن گل‌زنی کرد. رقبه شهبازی نیز گل دوم این تیم را به ثمر رساند و کار با همین نتیجه به پایان رسید. 

در گروه دوم نیز تیم وچان کردستان میزبان شهرداری سیرجان بود. در این دیدار که با ۱۵ دقیقه تاخیر آغاز شد، شبنم بهشت در نیمه اول برای سیرجان گلزنی کرد. هر چند وچان در نیمه دوم برای جبران نتیجه فشار زیادی بر دروازه حریف آورد اما سیرجان توسط افسانه چترنور، زهرا علیزاده و هستی فروزنده به سه گل دیگر رسید. زهرا قنبری هم دو گل برای وچان زد که یکی از آنها از روی نقطه پنالتی بود.

شاگردان معصومه جهانچی در ملوان که در دو مسابقه قبل خود پیروز میدان شده‌ بودند، امروز حریف پالایش گاز ایلام نشدند و با تک گل کوثر عنبری(بازیکن ایلام) شکست خوردند. قشقایی شیراز و سارگل بوشهر هم دیگر دیدار این هفته را برگزار کردند که با برتری یک بر صفر سارگل به پایان رسید. تک گل سارگل را کوثر ایزدپناه به  ثمر رساند. 

**نتایج کامل دیدارهای هفته سوم به شرح زیر است:

گروه اول

سپاهان اصفهان ۳ _ ۱ شهرداری بم

 همیاری آذربایجان غربی صفر _ ۲ ذوب آهن اصفهان

گروه دوم

وچان کردستان ۲ _ ۴شهرداری سیرجان

پالایش گاز ایلام ۱ _ صفر ملوان بندرانزلی

قشقایی شیراز صفر _ ۱ سارگل بوشهر

کد خبر: 3272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =