لیگ برتر والیبال در ایستگاه دوم

رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان کشور؛ فردا با برگزاری ۷ مسابقه به هفته دوم خود خواهد رسید.

به گزارش آتیه آنلاین، رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان کشور ، جام سردار دل‌ها پس از سپری کردن هفته ابتدایی خود، فردا (چهارشنبه) با برگزاری ۷ مسابقه در شهرهای مختلف ایران وارد هفته دوم خواهد شد. مسابقاتی که به دلیل شیوع ویروس کرونا پس از دو فصل که به صورت متمرکز در تهران برگزار شده بود؛ به صورت رفت و برگشتی و با میزبانی هر تیم از سر گرفته شد است تا سبک و سیاق چند سال قبل خود را داشته باشد.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان که چندی قبل توانست  در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا مقام قهرمانی را برای کشورمان به ارمغان بیاورد. در هفته دوم مسابقات لیگ برتر والیبال در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم والیبال راه‌یاب ملل مریوان خواهد رفت. این تیم در هفته نخست در بازی نفس گیر و سخت مقابل تیم آذرباتری ارومیه به پیروزی ۳ بر ۲ رسید تا حاصل تلاش مردان والیبال سیرجان تصاحب تنها دو امتیاز از این بازی باشد. تیم رهیاب ملل نیز همانند فولاد سیرجان در برابر تیمی از شهر ارومیه قرار گرفت و این بازی را با نتیجه ۳ بر یک به حریف خود واگذار کرد. دیدار دو تیم راه‌یاب ملل و فولاد سیرجان ایرانیان در سالن ۱۲ هزارنفری زاگرس برگزار خواهد شد و محمد آقایی قضاوت این مسابقه را بر عهد خواهد داشت. 

در دیگر بازی هفته دوم مسابقات، تیم تازه لیگ برتری شده مس رفسنجان به مصاف آذرباتری ارومیه می‌رود. تیم آذرباتری در هفته نخست با شکست مواجه شد و تیم مس رفسنجان نیز در دیداری سخت مقابل سپاهان اصفهان تن به شکست ۳ بر یک داد. در واقع جدال دو تیم مس رفسنجان و آذرباتری ارومیه جدال دو تیم بازنده هفته نخست است. این بازی به میزبانی سالن ۹ دی شهر رفسنجان برگزار خواهد شد و علیرضا قریب به عنوان داور اول این مسابقه را سوت خواهد زد. 

یکی دیگر از مسابقات هفته دوم به میزبانی شهر گرگان برگزار می‌شود، جایی که تیم پاس گرگان به مصاف شهرداری ارومیه می‌رود. مجتبی بیداریان، داور این دیدار خواهد بود. حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی هفته دوم لیگ برتر والیبال بین دو تیم پیکان و فولاد مبارکه سپاهان برگزار خواهد شد. دیداری که خانه والیبال تهران میزبانی آن را بر عهده خواهد داشت. این بازی ساعت ۱۶ آغاز می‌شود و داود نافعی، داور اول این بازی است. پیکان و سپاهان هر دو در هفته نخست موفق به شکست حریفان خود شدند و برای تصاحب دومین پیروزی خود با هم دیدار خواهند کرد. 

در دیگر دیدارهای این هفته دو تیم هورسان رامسر و  لبنیات هراز آمل در رامسر با هم دیدار می‌کنند.شهرداری گنبد و سایپا در گنبد به مصاف هم می‌روند. تیم شهداب یزد که در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر است نیز در این هفته باید به مصاف شهرداری ورامین برود. 

کد خبر: 32629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =