یخبندان شبانه در خراسان رضوی ادامه دارد

 کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: هوای سرد و یخبندان شبانه با کاهش بیشتر دما تا ابتدای هفته آینده در مناطق مختلف استان خراسان رضوی ادامه دارد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا زهرا آهنگرزاده  افزود: شب گذشته  بیشتر شهرستانهای خراسان رضوی دمای صفر و زیر صفر را سپری کردند.

وی ادامه داد: دیشب کمینه دمای هوا در برخی از مناطق خراسان رضوی تا ۶ درجه زیر صفر کاهش یافت و بر طبق آخرین اطلاعات رسیده از ایستگاههای هواشناسی تنها چهار شهرستان سبزوار، درگز،جغتای و بردسکن دمای بالای صفر داشتهاند.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: روزهای جمعه و شنبه آینده اُفت بیشتر دما در استان خراسان رضوی را شاهد خواهیم بود.

آهنگرزاده بیشینه دمای هوای امروز مشهد را حدود هشت درجه سلسیوس عنوان کرد و افزود: تا پایان این هفته بیشینه دمای هوای مشهد بین یک تا ۲ درجه نوسان دارد.

وی ادامه داد: شب گذشته بارشهای خفیف در شهرستاتهای تربت‌جام، تربت‌حیدریه و فریمان خراسان رضوی گزارش شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از امروز تا صبح روز یکشنبه آینده به طور متناوب افزایش ابرناکی در خراسان رضوی به ویژه در نیمه شمالی استان همراه با بارشهای پراکنده به صورت برف پیش بینی شده است.

آهنگرزاده افزود: امروز بارشهای پراکنده باران در مناطق شمالی و شمال غرب استان خراسان رضوی دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد:  فریمان با کمینه دمای هوای ۶ درجه زیر صفر و سبزوار با بیشینه دمای هوای ۱۰ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان بردسکن با سرعت ۳۲ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

کد خبر: 3147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =