لزوم ساماندهی همراه بیماران در اطراف بیمارستان‌ها

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نابسامانی حضور همراهان بیماران در اطراف بیمارستان ها، گفت: علاوه بر شهرداری باید نهادهای دیگری نیز ورود کنند تا با شروع بارش ها شاهد خسارت هموطنانمان نباشیم.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی پیرهادی رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی در جریان شانزدهمین جلسه شورا با اشاره به انتخابات نظام مهندسی شهر تهران، گفت: ضمن آرزوی توفیق متخصصین در این انتخابات باید این نکته را مد نظر داشته باشیم که موضوع تأمین مسکن با روی کار آمدن یک جریان جدید در نظام مهندسی می‌تواند تسهیل شود.

وی با اشاره به بازدیدی که روز گذشته از اطراف بیمارستان امام خمینی داشته است، ادامه داد: متأسفانه همراهان بیماران در خیابان چادر زده بودند و شرایط سختی را می‌گذرانند.

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران بیان کرد: طی تماس با شهردار منطقه ۶، ایشان وعده در اختیار قرار دادن ساختمانی برای همراهان بیماران را دادند، اما این موضوع باید برای همه بیمارستان‌ها اجرا شود.

پیرهادی تاکید کرد: لذا علاوه بر شهرداری باید نهادهای دیگر نیز به این موضوع ورود کنند تا در هفته‌های آتی که بارش‌ها آغاز می‌شود، شاهد خسارت دیدن همراهان بیماران در شهر نباشیم.

کد خبر: 31437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =