تمامی پرونده های کمیسیون پزشکی بوشهر بایگانی الکترونیک شد

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت: راه اندازی سامانه اتوماسیون کمیسیون های پزشکی در کاهش مراجعات غیر ضرور و رضایتمندی بیمه شدگان تاثیر بسزایی دارد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر زهرا نویدی فرد با اشاره به اهمیت راه اندازی سامانه اتوماسیون کمیسیون های پزشکی در کاهش مراجعات غیر ضرور گفت: کمیسیون پزشکی استان بوشهر به عنوان اولین و تنها استان در سطح کشور نسبت به بایگانی الکترونیک کلیه پرونده های ورودی از زمان تشکیل کمیسیون پزشکی تاکنون اقدام کرده و در حال حاضر دسترسی کامل سیستمی به کلیه مراجعات از سال ۸۶ وجود داشته و نیازی به پرونده کاغذی نمی باشد.

وی بیان داشت: کمیسیون پزشکی استان بوشهر به عنوان پایلوت اعمال سیستمی حق الزحمه پزشکان معتمد و بیمه های خاص در سطح کشور و همچنین پایلوت سیستم حق الزحمه کمیسیون ها و شوراهای پزشکی که باعث افزایش ۵۰ تا ۱۰۰ درصدی حق الزحمه شده است، در کشور انتخاب شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر با تاکید بر انجام همه فرایندها در کمیسیون پزشکی به شکل اتوماسیون گفت: با پایلوت شدن کمسیون پزشکی استان در اجرای اتوماسیون بررسی و صدور آرا پزشکان معتمد، استراحت های پزشکی و معاینات بدو بیمه پردازی و اجرای کامل این فرایند از حجم مراجعات غیر ضرور به شکل جدی کاسته خواهد شد.

دکتر نویدی فرد افزود: از ابتدای سال گذشته تاکنون، بالغ بر ۴۵۰۰ مورد مراجعه به کمیسیون های بدوی و تجدید نظر و شوراهای پزشکی صورت گرفته که از این میزان مراجعه تعداد، ۲۶۸ نفر از کار افتاده کلی و افزون بر ۱۵۷ هزار روز استراحت پزشکی صادر شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت: در حال حاضر کمیسیونها و شوراهای پزشکی استان از طریق همکاری با ۱۰۴ پزشک متخصص و فوق تخصص و پزشکان عمومی نسبت به بررسی پرونده های ازکارافتادگی، استراحت پزشکی و معاینات بدو بیمه پردازی بیمه شدگان تامین اجتماعی اقدام می کند.

کد خبر: 3043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =