تحقق ۱۰۰درصدی نسخه نویسی الکترونیک نیازمند کار جهادی است

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان گفت: تحقق ۱۰۰درصدی نسخه نویسی الکترونیک نیازمند کار جهادی در استان است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر احمد نصرتی در جلسه ای با حضور اعضای کمیته اجرایی نسخه نویسی الکترونیک در استان گفت: تحقق این طرح نیازمند کار جهادی در استان است و همه ما باید در مدت اجرایی شدن این طرح بصورت شبانه روزی پاسخگوی سئوالات موسسات طرف قرارداد باشیم و با حضور و بازدید مستمر از درمانگاهها، مطب پزشکان، مراکز پاراکلینیکی، داروخانه ها و سایر اماکنی که این طرح قرار است اجرا شود، مشکلات موجود را مرتفع نماییم.

وی همچنین تاکید کرد: در طول سال های اخیر سازمان با اجرای خدمات الکترونیک و توسعه آن توانسته است سطح رضایتمندی از خدمات خود را در حوزه دولت الکترونیک به جایگاه بالایی برساند.

در این جلسه همکاران اجرایی، مشکلات فعلی را با هدف رفع آنها مطرح کرده و مقرر شد که همکاران با سرعت و دقت بالا تحقق این طرح را پیگیری نمایند و به صورت دوره ای گزارش نمایند.

همچنین رئیس و اعضای هیات مدیره انجمن داروسازان استان گلستان در دیدار با مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان از شفافیت سازمان تامین اجتماعی در ارتباط با موسسات طرف قرارداد و نیز راهنمایی شبانه روزی مدیران و کارشناسان مدیریت درمان گلستان در خصوص نسخه الکترونیک تقدیر کردند.

دکتر منتظری رئیس انجمن مذکور از عزم داروخانه های استان برای اجرای هر چه بهتر این طرح گفت و ابراز امیدواری کرد که هر چه زودتر اندک مشکلات اجرایی طرح مذکور مرتفع شود.

دکتر احمد نصرتی در این جلسه با اشاره به الزام سازمانی مبنی بر اجرای سریع و دقیق طرح نسخه نویسی الکترونیک از اعضای انجمن داروسازان خواست که همانند گذشته با همکاری بسیار خوب خود زمینه تحقق این هدف سازمانی و ملی را فراهم نمایند.

  

کد خبر: 2995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =