دعوت از شرکای اجتماعی بمنظور آسیب شناسی گلوگاهها و بسترسازی بهبود فرایندها و تقویت تعاملات با مخاطبان

تامین اجتماعی گیلان بمنظور آسیب شناسی گلوگاهها و بسترسازی بهبود فرایندها و تقویت تعاملات با مخاطبان، از تمامی شرکای اجتماعی بمنظور مشارکت در نظام پیشنهادها دعوت نمود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از  اداره‌کل روابط‌عمومی  استان گیلان در فراخوان اداره کل تامین اجتماعی گیلان آمده است :

با هدف تقویت تعاملات و بهره گیری از ظرفیت و دانش نیروهای متخصص و تبادل تجربیات در راستای بهبود فرایندها و آسیب شناسی گلوگاهها و در جهت دستیابی به رضایتمندی بهتر، از تمامی بیمه شدگان، کارفرمایان، بازنشستگان و اساتید و متخصصان دانشگاهی و فعالان تشکلهای کارگری، مجامع کارفرمایی، کانون های بازنشستگی و ... دعوت بعمل می آید تا در قالب نظام پیشنهادها با مشارکت در ارائه ایده ها و طرحها یاریگر این مجموعه باشند.

خاطر نشان میسازد علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان نیز در این راستا با اشاره به اینکه نظام پیشنهادها بستری مطمئن جهت مشارکت و بهره گیری از خرد جمعی و دانش اقشار مختلف بویژه متخصصین و گروههای دارای تجربیات ارزشمند محسوب می گردد افزود : ایجاد سازوکارلازم بمنظور استفاده از ظرفیتها و توانمندی لایه های مختلف جامعه با مجوریت شرکای اجتماعی از اصلی ترین اهداف این طرح و فراخوان عمومی است.

وی همچنین با اشاره به تحولات بزرگ و در دستورکار سازمان در حوزه خدمات غیرحضوری و اقدامات خوب صورت گرفته در ایام شیوع کرونا برای کاهش مراجعات، ارائه نقطه نظرات و پیشنهادها در این بخش را یکی از ضروریات و اولویتها برشمرد.

شایان ذکر است بدنبال این فراخوان، روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی گیلان اعلام داشت که علاقمندان میتوانند نظرات و دیدگاههای خود را از طریق به سامانه پیامکی این اداره کل به شماره ۱۰۰۰۱۴۲۱۳۱ و یا بصورت مکتوب به نشانی رشت - گلسار - نبش خیابان ۸۹ - کد پستی ۴۱۶۳۷۴۴۴۵۸ - اداره کل تامین اجتماعی گیلان - واحد روابط عمومی ارسال نمایند.  

کد خبر: 2948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =