۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲
کد خبر: 29467

مسئله مهم استقلال، مشکلات مالی است

بهتاش فریبا؛ کارشناس و پیشکسوت استقلال
مسئله مهم استقلال، مشکلات مالی است

مشکل عدیده این روزها و سال‌های پیشین استقلال مسائل مالی است که امیدوارم با آمدن مدیر عامل جدید حل و فصل شود.

تیم استقلال مدت زیادی است که از شرایط خوبی برخوردار نیست و هرچند وقت یک بار درگیر حواشی تازه‌ای می‌شود. همین حاشیه‌ها و سر و صداهای پیرامون این تیم موجب شده است هوادران استقلال مدتی طولانی شاهد موفقیت‌های تیم‌شان نباشند و از این تیم ناامید شوند. حالا تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال ایجاد شده است که امیدوارم در نهایت به نفع این تیم بوده و کشتی طوفانی استقلال را به ساحل آرامش برساند. 
 

واقعیتی که این روزها در باشگاه استقلال شاهد آن هستیم این است که به اعتقاد من درصد زیادی از مشکلاتی که استقلالی‌ها با آن دست به گریبان هستند به مشکلات مالی برمی‌گردد. مشکلاتی که مدیران قبلی به لطف کم کاری‌ها و کارشکنی‌ها برای این تیم ایجاد کردند و حالا آجورلو مدیر جدید استقلال باشگاهی را تحویل گرفته است که با مشکلات عدیده مالی سر و کار دارد. به نظر من جذب یک اسپانسر قوی  باید در اولویت برنامه‌های سردار آجورلو باشد تا بتواند مشکلات مالی استقلال را در گام نخست حل کند.

همچنین نباید این نکته را نادیده گرفت که تمدید قرارداد فرهاد مجیدی اطمینان خاطری قاطع از سوی مدیریت باشگاه به سرمربی تیم بود. این اقدام قبل از آغاز لیگ برتر انگیزه کادر فنی را بیشتر کرد. مدیرعامل جدید باشگاه اولین گام برای موفقیت تیم را با تمدید قرارداد سرمربی برداشت و حالا باید تلاش بازیکنان و حمایت پیشکسوتان و انرژی مثبت هواداران را پشت تیم ببینیم تا ان‌شاءالله لیگ را خوب شروع کنیم و خوب ادامه دهیم.

موضوع دیگری که باید به آن اشاره کنم حضور بیژن طاهری به عنوان سرپرست استقلال است. این یک خبر خوشحال کننده است که یک استقلالی تمام عیار که از خانواده آبی پوشان بوده است، به عنوان سرپرست استقلال انتخاب شده است. بیژن طاهری به خوشنامی و صداقت معروف است. او فرزند استقلال است و از همان زمان مربیگری شفر ارتباط خوبی با فرهاد مجیدی پیدا کرده است. در مجموع باید گفت از هر نظر اتفاقات مثبتی برای استقلال رقم خورده و با اتحاد و همدلی و تزریق انرژی مثبت قطعاً شاهد حضوری موفق در فصل جدید خواهیم بود. امیدوارم امسال بر خلاف فصل‌های قبل شاهد استقلالی یک پارچه  و همدل و دور از حاشیه باشیم. 

به نظر من هوادران استقلال باید بار روزهای بد تیمشان خداحافظی کنند و به روزهای خوبی فکر کنند که با تغییرات مدیریتی در استقلال باید منتظرش بود. دوری استقلال از حواشی می‌تواند این کشتی را به ساحل امن برساند  و هواداران را با تیم محبوبشان آشتی دهد. 

کد خبر: 29467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =