توسعه خدمات غیر حضوری تامین اجتماعی در گرو مشارکت مخاطبین است

مدیر کل تامین اجتماعی خراسان شمالی با اشاره به پاندمی کرونا و مصوبات ستاد ملی مقابله با این بیماری در خصوص اعمال محدودیتهایی در زمینه رفت آمد و مراجعات مردمی، توسعه خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی را در گرو مشارکت مخاطبین این سازمان دانست.

به گزارش  آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سید احمد سیدی با اعلام این مطلب افزود:یکی از مهمترین برنامه ها و اولویتهای سازمان تامین اجتماعی بمنظور اقدام موثر در حفظ سلامتی مخاطبین و جامعه بزرگ تحت پوشش، اجرا و تعمیم طرح خدمات غیر حضوری این سازمان است.

مدیر کل تامین اجتماعی خراسان شمالی ادامه داد:سازمان تامین اجتماعی در دوبخش بیمه ای و درمانی بی شک بزرگترین نهاد اجتماعی و پرترافیک ترین دستگاه خدمات رسان است که از سالها قبل موضوع توسعه خدمات غیر حضوری و در بستر اینترنت را در دستور کار خود قرار داده است.

سیدی افزود: علاوه بر این با توجه به شیوع بیماری کرونا  در کشور، رویکرد اصلی سازمان بر محور کاهش حجم رفت و آمدها بمنظور حفظ فاصله اجتماعی  و در نتیجه ارتقا سطح ایمنی و سلامتی مخاطبین سازمان قرار گرفته است.

وی افزود:بنابراین موضوع توسعه و فرهنگ سازی استفاده از خدمات غیر حضوری  بمنظور حفظ سلامتی  خانواده بزرگ تامین اجتماعی در کشور، در حال حاضر مهمترین اولویت سازمان تامین اجتماعی محسوب میگردد.

مدیر کل تامین اجتماعی خراسان شمالی تصریح کرد:طرح ملی ۳۰۷۰ از ۱۹ آبانماه سال جاری با هدف کاهش ۷۰ میلیون مراجعه از مجموع ۹۶ میلیون مراجعه شروع شده است.

سیدی متذکر گردید:در این طرح تا پایان بهمن ماه، دوشنبه های هر هفته که به دوشنبه های دیجیتالی موسوم گردیده است، یک یا چند خدمت از مجموعه خدمات تامین اجتماعی که رفت و آمدهای بسیاری را در پی داشته اند، بصورت صد در صد غیر حضوری و در بستر اینترنت ارائه خواهد شد.

وی افزود:مخاطبین محترم سازمان تامین اجتماعی میتوانند با ثبت نام در سامانه خدمات غیر حضوری این سازمان به نشانی:http//:Eservices.tamin.ir از خدمات ارائه شده در این سامانه بهره مند گردند.

سیدی با اشاره به اطلاع رسانی های گسترده ای که بمنظور آگاهی بخشی به مخاطبین در این خصوص صورت پذیرفته است گفت:یقینا مهمترین عامل در تبدیل هر مقوله ای به فرهنگ، مشارکت مردمی و استقبال مخاطبین و پذیرفته شدن آن موضوع از سوی جامعه هدف خواهد بود.

وی تصریح کرد:بهمین دلیل، تبدیل فرهنگ  استفاده از خدمات سازمان تامین اجتماعی بصورت غیر حضوری و اجتناب از هر گونه حضور فیزیکی غیر ضروری، بویژه در شرایط پاندمی کرونا، صرفا نیازمند مشارکت مخاطبین محترم سازمان خواهد بود.

مدیر کل تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت: همه ما در قبال یکدیگر مسولیم و برای سلامتی خود و خانواده یمان باید دستورالعمل ها و ضرورتها را مد نظر قرار دهیم.

وی در پایان از تمامی مخاطبین سازمان درخواست نمود نشانی سامانه خدمات غیر حضوری تامین اجتماعی به نشانی:http//:Eservices.tamin.ir را بخاطر بسپارند و در اولین فرصت در این سامانه ثبت نام نمایند

کد خبر: 2903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =