آغاز نبرد دختران هندبال ایران در آسیا

تیم ملی هندبال زنان ایران از امروز نبرد خود در مسابقات هندبال زنان آسیا را آغاز خواهد کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین، تیم ملی هندبال زنان ایران امروز با برگزای دیدار مقابل تیم ملی هندبال زنان ژاپن، پس از سه سال دوری از میادین بین‌المللی، نبرد خود در مسابقات قهرمانی زنان آسیا را آغاز خواهد کرد. دختران ملی پوش هندبال ایران از مدت زمانی نزدیک به شش ماه قبل اردوهای خود را در شهرهای تهران و مشهد آغاز کردند و پس از هر مرحله نفرات نهایی مشخص‌تر شدند و در پایان با ترکیب اعلام شده از سوی کادر فنی راهی اردن شدند تا نبرد خود را در این مسابقات آغاز کنند. 

مسابقات قهرمانی زنان آسیا از آنجایی حائز اهمیت است که که شش تیم نخست این رقابت‌ها به طور مستقیم سهمیه مسابقات جهانی را تصاحب خواهد کرد. اتفاقی که می‌تواند بستری باشد برای اینکه ملی‌پوشان هندبال کشورمان راهی مسابقات جهانی شوند و برای نخستین بار در تاریخ هندبال زنان، تاریخ‌سازی کنند. دختران هندبال ایران پس از قرعه کشی مسابقات در مرحله نخست گروهی در گروه دوم قرار گرفتند و با تیم‌های ژاپن، سوریه، کویت، فلسطین و اردن هم گروه شدند. 

تیم ملی هندبال زنان ایران گام نخست خود در این رقابت‌ها را در حالی آغاز خواهد کرد که باید به مصاف تیم سرسخت ژاپن برود. در واقع چشم بادامی‌ها که یکی از مدعیان کسب قهرمانی هستند نخستین حریف ایران در این رقابت‌ها خواهند بود و از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت ایران این دیدار را برگزار خواهند کرد. 

برنامه مسابقات تیم ملی هندبال ایران در مسابقات قهرمانی زنان آسیا به شرح زیر است:

چهارشنبه ۲۴ شهریور- ساعت ۱۵:
ایران - ژاپن

پنجشنبه ۲۵ شهریور- ساعت ۱۵:
کویت – ایران

شنبه ۲۷ شهریور- ساعت ۹:
ایران – فلسطین

یکشنبه ۲۸ شهریور- ساعت ۱۷:
ایران – اردن

سه شنبه ۳۰ شهریور- ساعت ۱۵:
سوریه - ایران

 هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا فردا چهارشنبه ۲۴ شهریورماه با حضور ۱۱ تیم در دو گروه در اردن آغاز می‌شود و تیم بانوان کشورمان برای هفتمین بار در این رویداد حاضر می‌شود.

کد خبر: 28272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =