دورخیز سروقامتان برای سهمیه جهانی

رقابت تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی مردان آسیا از فردا در ژاپن آغاز خواهد شد.

به گزارش آتیه آنلاین، پرونده مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از فردا ۲۱ شهریور ماه به طور رسمی در کشور ژاپن باز خواهد شد و تیم ملی والیبال کشورمان نیز که با هدایت بهروز عطایی به این مسابقات اعزام شده است، رقابت خود را در این دوره از مسابقات آغاز خواهد کرد. 

تیم ملی والیبال ایران در مرحله گروهی این دوره از مسابقات با تیم‌های هنگ‌کنگ، پاکستان و تایلند هم گروه شده است که به نظر گروه آسانی می‌آید. نخستین  دیدار ملی‌پوشان والیبال ایران در ژاپن با تیم ملی والیبال هنگ کنگ است. دیداری که از ساعت ۱۰:۳۰ صبح به وقت ایران آغاز خواهد شد. 

بهروز عطایی، سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران در نهایت و پس از برگزاری اردوهای آماده سازی نفرات زیر را با خود به مسابقات قهرمانی آسیا بُرد:

 میلاد عبادی‌پور،  میثم صالحی، امیرحسین اسفندیار و  اسماعیل مسافر، جواد کریمی و علی رمضانی، صابر کاظمی و امین اسماعیل‌نژاد، علی‌اصغر مجرد، رضا عابدینی، امیرحسین توخته و مهدی جلوه،  محمدرضا حضرت‌پور و  ابوالفضل قلی‌پور بازیکنانی هستند که قرار است در ترکیب تیم ملی والیبال ایران در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا، به میدان بروند. 

بنا به برنامه‌ریزی از قبل صورت گرفته و سبک و سیاقی که این مسابقات دارند، همانند ادوار قبل دو تیمی که عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی مسابقات را به خود اختصاص دهند، جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ را بدست خواهند آورد. مسابقاتی که قرار است در کشور روسیه برگزار شود. پیش بینی‌ها این طور نشان می‌دهند که دو تیم ملی والیبال ژاپن و تیم ملی ایران مدعیان اصلی تصاحب جام قهرمانی آسیا و گرفتن این سهمیه جهانی باشند. 

یکی از نکات جالب این دوره از مسابقات این است که تیم ملی والیبال ایران در مرحله گروهی با تیم ملی پاکستان هم گروه شده است. تیمی که هدایت آن بر عهده رحمان محمدی راد، مربی جوان ایرانی است و این تقابل می‌تواند جذابیت‌های منحصر به فردی برای هر دو تیم داشته باشد. 
 

برنامه مسابقات ایران در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا 2021 به شرح زیر است: 

یکشنبه - 21 شهریور:

ساعت 10:30، ایران - هنگ‌کنگ

دوشنبه - 22 شهریور:

ساعت 10:30، ایران - تایلند

سه‌شنبه - 23 شهریور:

ساعت 5، پاکستان - ایران

کد خبر: 27767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =