ششمین قهرمانی لیگ زنان را رقم زدیم

سرمربی تیم دوومیدانی زنان دانشگاه آزاد اظهار داشت: توانستیم برای ششمین بار قهرمان مسابقات دوومیدانی لیگ زنان شویم.

به گزارش آتیه آنلاین، لیگ برتر دوومیدانی زنان ایران، به مدت دو روز به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی موفق شد در این مسابقات به مقام قهرمانی دست پیدا کند. در همین راستا سپیده توکلی، سرمربی  تیم دوومیدانی زنان دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با آتیه آنلاین، اظهار داشت: این ششمین باری است که دختران تیم دوومیدانی دانشگاه آزاد موفق شدند که به مقام قهرمانی مسابقات لیگ زنان دست پیدا کنند. دختران ما در این تیم تمام سال تمرین می‌کنند و سعی می‌کنند با تمام آمادگی خود در این مسابقات حاضر شوند. 

توکلی درباره حضورش به عنوان سرمربی تیم دانشگاه آزاد اظهار داشت: سال گذشته و در پایان لیگ زنان از حضور در مسابقات به عنوان ورزشکار شرکت‌کننده خداحافظی کردم و امسال اولین سالی بود که تنها دغدغه‌ام هدایت تیمم بود و به عنوان سرمربی در کنار تیم حضور داشتم. اینکه دیگر خودم به طور مستقیم مسابقه نمی‌دهم و تنها شاهد مسابقات شاگردانم هستم هم تلخ است و هم شیرینی خاص خود را دارد. اما در نهایت تصور می‌کنم که در بهترین زمان ممکن برای خداحافظی از میادین تصمیم گرفتم و از این به بعد می‌توانم به عنوان مربی تجربیاتم را در اختیار دختران جوان‌تر که قرار است آینده ساز دوومیدانی زنان ایران باشند، قرار دهم. 

این دونده سابق ملی‌پوش در ادامه به ششمین قهرمانی تیم دانشگاه آزاد در لیگ زنان اشاره کرد و گفت: به جز لیگ سال گذشته که با نایب قهرمانی تیم ما به پایان رسید، در اداوار دیگر لیگ به طور متوالی پنج بار قهرمان شدیم و خوشحالم که امسال نیز توانستیم بار دیگر عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهیم. دختران من بسیار پر تلاش ظاهر شدند و با کسب رکوردهای تازه نشان دادند که چقدر توانمند هستند و این قهرمانی شایسته آن‌هاست.

وی افزود: برای رسیدن به قهرمانی این مسابقات رقیبان سرسختی مانند تیم پلیمر و تیم سپاهان اصفهان داشتیم اما در نهایت ما برنده این جدال سرسختانه شدیم و قهرمانی به تیم ما رسید. در برخی مواد عالی کردیم برای مثل در دو 100 متر موفق یه جابجا کردن رکورد تیم ملی ایران شدیم و در برخی مواد نیز می‌توانستیم بهتر عمل کنیم و این مسابقات مجالی برای شناختن نقاط ضعفمان در آن ها شد. از حالا به بعد باید روی تمرینات در مواد مختلف تمرکز کنیم تا دوره بعد نیز مدعی اصلی قهرمانی باشیم. 

کد خبر: 27474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =