لیگ اسپانیا برای من بستر تجربه‌اندوزی است

لژیونر والیبال زنان ایران درباره انتقالش به لیگ والیبال اسپانیا گفت: حضور در تیم اسپانیایی برای من بستری است که در آن کسب تجربه کنم.

به گزارش آتیه‌آنلاین، از چند سال قبل حضور زنان والیبال ایران در لیگ‌های اروپایی آغاز شد و رفته رفته زنان والیبال ایران توانستند به عنوان لژیونر نام خود را مطرح کنند و در کشورهای مختلف اروپایی به خدمت تیم‌های غیر ایرانی دربیایند. در فصل پیش روی والیبال نیز بار دیگر یک زن والیبالیست ایرانی توانست به لیگ اروپا و این بار لیگ اسپانیا راه پیدا کند. مینا روستا، دختر ملی‌پوش والیبال ایران که سابقه چندین سال پوشیدن پیراهن ملی در رده‌های مختلف سنی را در کارنامه دارد، امسال به تیم باداژوز اسپانیا پیوسته است. وی در همین راستا در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین اظهار کرد: این اولین بار است که قرار است لژیونر شدن را تجربه کنم و این برای من یک اتفاق بسیار مهم و بزرگ به شمار می‌رود. 

روستا در ادامه افزود: این اولین بار است که یک دختر والیبالیست ایرانی در لیگ اسپانیا حضور خواهد داشت و این موضوع مسئولیت من را به عنوان یک ورزشکار زن ایرانی افزایش می‌دهد. این برای من بسیار جذاب است. نگاه من این است که بتوانم از حضور در این تیم اسپانیایی و شرکت در لیگ والیبال اسپانیا به عنوان بستری برای آموزش و کسب تجربه بهره ببرم و بتوانم در آینده تجربیاتم را در اختیار دختران والیبال ایران قرار دهم. 

این دختر لژیونر والیبال ایران درباره وضعیت تیم جدیدش در لیگ اسپانیا گفت: این تیم در «سوپرلیگا دو» قرار دارد و در تلاش است که امسال بتواند سهمیه حضور در سوپر لیگ را بدست بیاورد. من چند روز دیگر به کشور اسپانیا سفر خواهد کرد و تمریناتم را به طور رسمی با این تیم آغاز می‌کنم. مسابقات لیگ اسپانیا از زمانی نزدیک به  ۳۰ روز دیگر آغاز خواهد شد و باید بتوانم خود را به سطح ایده‌آلی از آمادگی برسانم.

روستا درباره حضورش در تیم ملی والیبال زنان گفت: من سال‌هاست که در تیم ملی والیبال ایران حضور دارم. در تمام رده‌های سنی حضور داشتم و در تورنمنت‌ها و مسابقات مختلفی از جمله قهرمانی آسیا، AVC کاپ، مقدماتی المپیک، مقدماتی قهرمانی جهان و ... پیراهن تیم ملی را به تن کرده‌ام. 

کد خبر: 27309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =