اعلام آمادگی برای کمک هزار میلیاردی خرید نهاده‌های دامی

حجت الله عبدالملکی در نامه‌ای به وزیر جهاد کشاورزی آمادگی خود برای تامین هزار میلیارد تومان اعتبار برای تامین نهاده‌های دامی را اعلام کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین، حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نامه‌ای به همتای خود در وزارت جهاد کشاورزی بر لزوم تامین نهاده‌های دامی برای دامداران تاکید کرد. وی در این نامه با اشاره به اثر افزایش قیمت نهاده‌ها بر میزان تولید مواد پروتئینی، نسبت به کاهش قابل اعتنای تولید مواد پروتئینی در ماه‌های آینده هشدار داده شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این نامه تاکید کرد: کاهش تولید مواد پروتئینی هم از نظر ا قتصادی و هم امنیتی کشور را با چالش روبه‌رو خواهد کرد.

عبدالملکی یکی از مولفه‌های قابل مدیریت در این حوزه را ایجاد توانایی مالی خرید خوراک دام اعلام کرده و بر این باور است که با ایجاد توان مالی، دامداران قادر به حفظ دام خود و شروع دوره جدید پرورش خواهند بود.

وی در این نامه پیشنهاد می‌دهد: «به منظور مدیریت چالش پیش رو، مایل است آمادگی این وزارت را برای حمایت از تامین سرمایه در گردش خرید خوراک دام در قالب تامین مالی زنجیره ارزش به صورت مستقیم با اعتباری تا سقف هزار میلیارد تومان در مرحله اول، به استحضار رساند».

وزیر تعاون در این نامه درخواست جلسه مشترک با وزیر جهاد کشاورزی در صورت تمایل این وزارتخانه را مطرح کرده است.

اعلام آمادگی برای کمک هزار میلیاردی خرید نهاده‌های دامی

کد خبر: 27150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =