زمزمه‌های تغییرات مدیریتی در استقلال

شنیده‌ها حاکی از این است‌ که باشگاه استقلال تهران به زودی در معرض برخی تغییرات مدیریتی قرار خواهد گرفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین، پس از روی کار آمدن وزیر جدید در وزارت ورزش و جوانان، به نظر می‌رسد دو تیم دولتی استقلال و پرسپولیس از سوی حمید سجادی مورد تغییر و تحولاتی قرار بگیرند و هیچ بعید نیست که وزارت ورزش و جوانان دولت سیزدهم، در گام‌های ابتدایی خود دست به اقداماتی بزند که دو باشگاه پر طرفدار پایتخت را از بی سر و سامانی‌های و حواشی سال‌های اخیر دور کند.

در این میان با توجه به عملکرد احمد مددی در راس مدیریت باشگاه استقلال و ناکامی‌هایی که این تیم با آن‌ها در فصل گذشته دست و پنجه نرم می‌کرد، برکنار شدن این مدیر از سمت خود در استقلال بسیار محتمل به نظر می‌رسد و شنیده‌هایی از نفرات نزدیک به باشگاه استقلال این طور به گوش می‌رسد که همین روزها باید شاهد معرفی مدیرعامل جدید و از کار برکنار شدن احمد مددی باشیم.

براساس اخباری که از وزارتخانه به گوش می‌رسد بعد از بازی با الهلال عربستان تغییراتی در هیأت مدیره باشگاه استقلال ایجاد خواهد شد. 

درهمین راستا نام برخی مدیران نام آشنا که پیش‌تر در باشگاه استقلال مدیریت می‌کردند نیز مطرح شده و پیش‌بینی نزدیکان به وزارتخانه ورزش نیزحضور این قبیل افراد در سطح مدیریت باشگاه استقلال است. 

البته آنطور که در رسانه‌ها عنوان شده است معاونان وزارت ورزش از احمد مددی و همکارانش خواسته‌اند با جدیت به کار خود ادامه داده و نقل و انتقالات استقلال را نیز مدیریت کنند؛ اما به نظر می‌رسد دوران مدیریت احمد مددی در استقلال دیگر به پایان راه خود رسیده و تغییرات بزرگ در سطح مدیریت باشگاه استقلال رخ خواهد داد. 

اتفاقی که شاید هواداران آبی‌پوشان پایتخت را که در مدت اخیر از نتایج ضعیف و عدم مدیریت صحیح مدیران استقلال  بسیار عصبانی هستند؛ خوشحال و به آینده روشن تیم محبوب‌شان امیدوار کند. 

کد خبر: 26722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =