نتانیاهو خواستار مخالفت گانتز با پیش‌نویس انحلال کنست شد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از رئیس حزب آبی-‌سفید و وزیر جنگ این رژیم خواست که با پیش‌نویس قانون انحلال کنست که از سوی مخالفان مطرح شده و هیئت کل کنست فردا برای آن رای‌گیری خواهد کرد، مخالفت کند. 

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از عرب ۴۸، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از «بنی گانتز»، رئیس حزب آبی-‌سفید و وزیر جنگ این رژیم خواست که با پیش‌نویس قانون انحلال کنست که از سوی مخالفان مطرح شده و هیئت کل کنست فردا برای آن رای‌گیری خواهد کرد، مخالفت کند. 

نتانیاهو گفت: «از گانتز می‌خواهم در مسیر وحدت گام بردارد و از انحلال کنست خودداری کند و ما دستاوردهایی محقق کرده ایم و برای کاهش شیوع ویروس کرونا مجدانه تلاش می‌کنیم. می‌توانیم در کنار یکدیگر به این موفقیت دست یابیم.» 

رسانه‌های اسرائیل گزارش دادند که گانتز هنوز اعلام نکرده که با انحلال کنست موافقت خواهد کرد یا مخالفت. حال آنکه درخواست‌ها داخل حزبش برای حمایت از قانون انحلال رو به افزایش است.

با  ادامه بحران سیاسی در رژیم صهیونیستی، بسیاری از احتمال برگزاری دور چهارم انتخابات در این رژیم خبر می‌دهند. اخیرا گزارش‌هایی ناشی از درگیری‌ها میان نتانیاهو و گانتز بر سر شیوه مواجهه با پاندمی کرونا، دیدار مخفیانه نخست‌وزیر اسرائیل با ولیعهد عربستان و همچنین تشکیل کمیسیونی در زمنیه هزینه‌های نظامی منتشر شده است. 

کد خبر: 2600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =