اقتدار دفاعی و نظامی ایران برای تهدید هیچ کشور و ملتی نیست

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پیامی به مناسبت روز صنعت دفاعیتاکید کرد که اقتدار دفاعی و نظامی ایران برای تهدید هیچ کشور و ملتی نیست.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایسنا، حجت الاسلام آقاجانپور در پیامی به مناسبت روز صنعت دفاعی گفت: ۳۱ مرداد روز صنعت دفاعی کشور را به دانشمندان، فرهیختگان، مهندسین، متخصصین و کارکنان پرتلاش  وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تبریک می گویم و دست و بازوی توانمند آنان را می بوسم.

وی افزود: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار است،   اقتدار دفاعی و نظامی ایران برای  تهدید هیچ کشور و ملتی نیست. برای جلوگیری از تهدید و برای حفظ امنیت کشور است.

وی همچنین تصریح کرد: باید قوی بشویم تا دشمن تهدید نکند، باید قوی بشویم تا نظام سلطه خواسته های نامشروع خود را به ما تحمیل نکند.

آقاجانپور افزود: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به ملت شریف ایران اطمینان می دهد در اجرای اوامر ولی امر مسلمین امام خامنه ای عزیز،   راه اقتدار را با قوت پیش خواهد برد، قدرت دفاعی و نظامی کشور به هیچ وجه قابل مذاکره و چانه زنی نیست.

وی در پایان گفت: سلام و درود خدا بر هزار شهید صنعت دفاعی کشور بویژه شهیدان چمران، نامجو، فکوری و دانشمند برجسته و ممتاز هسته ای و دفاعی کشور شهید  محسن فخری زاده که در مسیر ارتقاء اقتدار دفاعی و نظامی کشور جان خود را فدای جانان نمودند.

کد خبر: 25711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =