ایران شرایط برگزاری مسابقات ارتش‌های جهان را مهیا کرد

سرکنسول فدراسیون روسیه با اشاره به مسابقات نظامی ارتش‌های جهان در ایران گفت: علی‌رغم محدودیت‌هایی که ویروس کرونا ایجاد کرده، جمهوری اسلامی ایران توانست تمام شرایط لازم را برای برگزاری مسابقات «اربابان صلح» فراهم کند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، سرکنسول فدراسیون روسیه در آیین افتتاحیه مسابقات نظامی ارتش‌های جهان در شاهین شهر اصفهان در جمع تیم‌های شرکت کننده در مسابقات اظهار داشت: این بازی ۷ سال پیش در روسیه شروع شد و شرکت‌کنندگان در این مسابقات تاکنون ایران، روسیه، ازبکستان، چین و ویتنام بوده‌اند.

وی گفت: مطمئن هستم شرکت‌کنندگان توانایی بالا و مهارت بیشتری را در این دوره نشان خواهند داد. ما در این روز بزرگ، بهترین‌ها را می‌بینیم. امروز پیروزی از آن صلح و دوستی است؛ با این فکر هیچ‌کسی ناراحت نخواهد بود.

سرکنسول فدراسیون روسیه با اشاره به نظم و انضباط حاکم بر مسابقات تاکید کرد: می‌خواهم به جمهوری اسلامی ایران به خاطر سازماندهی عالی این مسابقات در شهر شاهین شهر اصفهان تبریک بگویم.

وی با اشاره به شرایط کرونای حاکم بر کشورهای مختلف جهان تصریح کرد: من از چند روز قبل اینجا بودم و دیدم علی‌رغم محدودیت‌هایی که ویروس کرونا ایجاد کرده، چگونه جمهوری اسلامی ایران توانست تمام شرایط لازم را برای برگزاری این مسابقات فراهم کند. امیدوارم تمام پروتکل‌های بهداشتی در طول مسابقات نیز اجرا شود.

کد خبر: 25700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =