پذیرش دانشجو در مراکز آموزش عالی علمی کاربردی هلال احمر

فرایند ثبت نام از متقاضیان پذیرش دوره‌های کاردانی حرفه‌ای و کارشناسی حرفه‌ای رشته‌های تخصصی حوزه مدیریت بحران برای مهرماه سال ۱۴۰۰ در ۲۰ مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر آغاز شده است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، احمد سلطانی، رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی هلال احمر ایران با اعلام این خبر گفت: فرایند ثبت نام از متقاضیان پذیرش دوره‌های کاردانی حرفه‌ای و کارشناسی حرفه‌ای رشته های تخصصی حوزه مدیریت بحران برای مهرماه سال ۱۴۰۰  در ۲۰ مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر آغاز شده است.

وی ادامه داد: ثبت نام از علاقمندان به تحصیل در مراکز آموزش علمی کاربردی در استانهای آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، بوشهر، تهران، چهارمحال‌وبختیاری، خوزستان، خراسان‌رضوی، خراسان شمالی، زنجان، فارس، قزوین، قم، کرمان، کرمانشاه، گیلان، مازندران، هرمزگان، همدان و یزد از ۱۴۰۰/۵/۲۴ لغایت ۱۴۰۰/۵/۳۱ انجام خواهد شد.

 سلطانی افزود: کمیته تخصصی شورای گسترش آموزش‌های مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی با پذیرش دانشجو در۱۵۶ کد رشته- محل برای مهرماه سال جاری موافقت کرده است که از این تعداد ۹۱ کد رشته- محل در مقطع کاردانی حرفه ای و ۶۵ کد رشته-محل در مقطع کارشناسی حرفه ای است.

وی تاکید کرد: داوطلبان تحصیل در این رشته ها که بدون آزمون پذیرش خواهند شد برای کسب اطلاعات بیشتر و نیز دریافت دفترچه راهنمای پذیرش این دوره‌ها می‌توانند در تاریخ‌های قید شده به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه  و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، در زمان اعلام شده از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی هلال احمر با اشاره به سابقه و تخصص جمعیت در ارایه آموزش های کاربردی در حوزه مدیریت بحران و امداد و نجات در سوانح افزود: حسب ارزیابی های منطقه ای درخصوص نیازهای تخصصی در این حوزه، عناوین رشته های تحصیلی مورد نیاز در مراکز جمعیت پیش بینی و مورد تایید کمیته تخصصی شورای گسترش آموزش‌های مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی قرار گرفته است تا زمینه تحصیل علاقمندان در سراسر کشور در رشته های واجد بازار کار فراهم شود.

وی با تاکید بر لزوم آشنایی بیشتر جامعه با ظرفیت های دانشگاهی ایجاد شده در حوزه مدیریت بحران، ابراز امیدواری کرد، با توسعه آموزش های علمی کاربردی در این حوزه شاهد تحول در نظام مدیریت بحران در کشور باشیم.

کد خبر: 25356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =