آناتولی آنتونوف: آمریکا در همه مشکلاتش روسیه را متهم می‌کند

سفیر روسیه در واشنگتن تاکید کرد که تاکنون هیچ مدرکی مبنی بر دخالت مسکو در امور آمریکا وجود ندارد، اما چنین اتهاماتی همچنان ادامه دارد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از نووستی، «آناتولی آنتونوف»، سفیر روسیه در واشنگتن تاکید کرد که تاکنون هیچ مدرکی مبنی بر دخالت مسکو در امور آمریکا وجود نداشته است‌، اما این اتهامات همچنان ادامه دارد.

آنتونوف در واکنش به گزارش وزارت امنیت داخلی آمریکا که در آن روسیه را به ارائه اطلاعات نادرست در مورد کووید-۱۹ متهم می‌کند، افزود: «به نظر می‌رسد برخی از سیاستمداران برای انحراف توجه مردم از مشکلات داخلی در جست‌وجوی دشمن خارجی هستند. چه کسی می‌تواند مسئول تمام مشکلات آمریکا باشد. در این موارد، نام کشور ما دوباره مطرح می‌شود و آن را به تلاش برای ایجاد شکاف در جامعه آمریکا، جنگ اطلاعات گمراه‌کننده و کمپین‌هایی علیه واکسن‌های آمریکایی و مقابله با فعالیت‌های دولت آمریکا برای مبارزه با همه‌گیری حتی در مورد استفاده از ماسک متهم می‌کنند. آنها همه مشکلات را در یک توده جمع‌آوری کرده و روسیه را برای همه چیز سرزنش می‌کنند». 

وی تاکید کرد: «دور جدید گمانه‌زنی‌ها در مورد دخالت روسیه دیگر حتی تعجب‌آور هم  نیست‌، به ویژه اینکه با هیچ شواهد یا حقایقی همراه نیست‌، بلکه صرفا گمانه‌زنی‌هایی مطرح می‌شود که به نظر می‌رسد هدف آنها حفظ درجه بالایی از ترس از روسیه در جامعه آمریکاست».

کد خبر: 25023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =