سازمان تامین اجتماعی همراه کارگران است

نشست مشترک مدیران بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی استان قزوین با نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی بمنظور تبیین و تشریح طرح های جدید خدمت رسانی در دوشنبه های دیجیتالی صورت پذیرفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، روح اله عباسپور، نماینده مردم بوئین زهرا ضمن تقدیر از مدیریت شایسته سازمان در شرایط شیوع ویروس کرونا و برقراری بیمه بیکاری برای واجدین شرایط و گام نهادن در وضعیت کنونی اقتصادی و تولید جامعه بعنوان ضرورتی انکار ناپذیر گفت: هم اکنون در حوزه سلامت ۹۷ درصد دارو در داخل تولید شده و الحمداله درخشش خوبی در شاخص های رفاهی انجام شده و در این میان و در وضعیت اضطراری همراه واقعی نظام بود

نماینده مردم بوئین زهرا در ادامه ضمن ابراز خرسندی از اینکه مدیران ارزشی و بسیجی در راس سازمان تامین اجتماعی هستند، گفت: تامین اجتماعی همواره همراه کارگران بوده به ویژه در مسیر رونق و جهش تولید.

وی در ادامه به مقوله عدالت اجتماعی بعنوان شعار راهبردی تاکید نمود و گفت: بایستی در حوزه ی پرداختی ها نظام اسلامی ورود جدی نماید و اقدام سازمان تامین اجتماعی در دولت الکترونیک  قابل تقدیر است.

مدیر کل تامین اجتماعی استان قزوین ضمن تقدیر از حمایت های مقامات از سازمانی در این شرایط کنونی جامعه در زمینه  ارائه اقدامات غیر حضوری گفت: در شرایط شیوع ویروس کرونا سه هزار بیمه بیکاری مقرر گردیده و درآمد استان ماهانه ۱۹۰ میلیارد تومان بوده که با کسری حدود ۷۰ میلیارد تومانی در ماه روبرو می باشیم و عدم همخوانی ورودی و خروجی ها برای پرداخت حقوق به ۷۸ هزار خانوار مستمری بگیر و درمجموع ۶۴ درصد از جمعیت تحت پوشش استان نیازمند حمایت های کما فی السابق تصمیم گیران می باشد در حالی که تاکنون استان تا مرداد ماه هیچ گونه بدهی به مراکز درمانی و دانشگاهی نداشته و در ماه های آتی نیز تا ۶۰ درصد را پرداخت نموده و همگام با افزایش حقوق سالیانه متناسب سازی حقوق بازنشستگان را بنابر سنوات پرداخت و مبلغ بیمه پردازی اجرائی نموده ایم و این جدیت و جسارت مدیریت ارشد سازمان را بیان می نماید و در این مسیر نیازمند پرداخت بدهی های قابل توجه کارفرمایان و دولت هستیم.

محمد رضا قاریانپور در ادامه به تشریح تامین اجتماعی دیجیتال در طرح ۳۰۷۰ پرداخت و گفت: پرداخت غیر حضوری کمک هزینه ازدواج که از طریق مراجعه به سامانه صورت می گیرد و از ۲۰ آبان ماه تاکنون بیش از ۲۰ مورد پرداختی غیر حضوری در این زمینه صرفا در استان داشته ایم، خروج هوشمند کفالت فرزندان اناث مستمری بگیران، ابلاغ مفاصا حساب به واگذارنده کار و مقاطعه کار وغیره همه در مسیر تبدیل ۳۰ خدمت حضوری به ۳۰ خدمت غیر حضوری با هدف کاهش ۷۰ میلیون مراجعه حضوری سالیانه از ۹۶ میلیون مراجعه می باشد و همراه با این اقدامات برپائی ملاقات مردمی مستقیم توسط شخص اینجانب در شهرستان های تابعه حتی نقاط دوردستی که شعبه نداریم در مسیر کاهش مراجعات به استان و در نتیجه رسیدگی مستقیم به مسایل مخاطبین از ۱۵ مهر ماه سال جاری عملیاتی گردیده و تا حصول نتیجه گیری مشکلات ارباب رجوع پیگیری می شود.

کد خبر: 2465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =