همه در انتظار تصمیمِ فرهاد

مدیران باشگاه استقلال تصمیم برای ترانسفر یا عدم ترانسفر مهدی قائدی را به فرهاد مجیدی واگذار کرده‌اند.

به گزارش آتیه‌آنلاین، تیم استقلال تهران در هفته‌های گذشته چندین پیروزی متوالی را در لیگ برتر و جام حذفی به دست آورده است و به نوعی موتور این تیم حالا که در یک قدمی پایان فصل لیگ برتر فوتبال قرار گرفته‌ایم، روشن شده است. تیم فرهاد مجیدی که این روزها یکی از مدعیان اصلی کسب جام حذفی است، با یک چالش جدی مواجه شده و آن ماجرای انتقال مهدی قائدی، ستاره ریز نقش بوشهری آبی‌پوشان است. بازیکنی که نقش بسزایی در عملکرد خوب استقلال هم در جام حذفی، هم لیگ قهرمانان آسیا و هم هفته‌های اخیر لیگ برتر فوتبال ایفا کرده است و بر کسی پوشیده نیست که او یکی از تاثیرگذارترین مهره‌های استقلالِ این روزها به شمار می‌رود.

اما درخشش این بازیکن موجب شد که تیم‌های زیادی با پیشنهادات وسوسه‌کننده، خواهان به خدمت گرفتن مهدی قائدی شده و باشگاه استقلال و البته کادر فنی این تیم را در دوراهی عمیقی قرار دهد. چندی قبل احمد مددی، مدیر عامل تیم استقلال در یک برنامه تلویزیونی و در پاسخ به این سوال که چه سرنوشتی در انتظار مهدی قائدی خواهد، بود، توپ را در زمین فرهاد مجیدی، سرمربی جوان استقلالی‌ها انداخت و گفت: «تصمیم‌گیرنده درباره جدایی مهدی قایدی از استقلال، فرهاد مجیدی است. سرمربی محترم است که باید درباره انتقال شماره ۱۰ نظرش را به باشگاه اعلام کند.»

به نظر می‌رسد این تصمیم مدیر عامل استقلال هر چند با نگاه خوشبینانه احترام به نظر سرمربی و کادر فنی است، اما به نوعی شاید راهی برای فرار از مسئولیت انتقال این بازیکن باشد که عواقب احتمالی این تصمیم متوجه مدیر نشده و یقه فرهاد مجیدی را بگیرد. اینطور می‌توان برداشت کرد که مددی به شیوه‌ای کاملاً ماهرانه توپ را در زمین فرهاد مجیدی انداخته تا این پروژه سنگین را سرمربی استقلال مدیریت و هدایت کند.

اما در این بعید است خود مهدی قائدی علاقه‌ای به ماندن درجمع آبی‌ها داشته باشد، چرا که بارها به طرق مختلف عنوان کرده که علاقه‌ای به ماندن در استقلال با وضعیت مالی فعلی ندارد و به میزان دستمزدش معترض بوده است. در واقع در عین حال که مدیریت باشگاه استقلال در تلاش است تصمیم‌گیری درباره این موضوع مهم و حیاتی را به عهده کادر فنی بگذارد، باید منافع خود قایدی نیز در نظر گرفته شود و بعید است که شماره ۱۰ آبی‌ها علاقه‌ای داشته باشد با این دستمزدی که در زمان مدیریت افتخاری برایش تعریف شده و سالی ۱۰ درصد به قراردادش اضافه می‌شود، در استقلال بازی کند.بی‌تردید اگر قایدی به خواست مجیدی بخواهد یک فصل دیگر در استقلال به بازی ادامه دهد، باید میزان دریافتی‌اش به شکل قابل توجهی افزایش یابد.

اما در برابر اعتراض‌هایی که قائدی به دستمزدش داشته و دارد، همواره مددی به صراحت عنوان کرده است که در بحث قرارداد بازیکنان دست به اقدامی خلاف قوانین نمی‌زند و از آنجایی که این اظهارات به نوعی ریختن آب پاکی روی دست مهاجم بوشهری استقلال و دیگر معترضان است/، باید دید در صورتی که فرهاد مجیدی با رفتن مهره ارزشمند خود در خط حمله به تیم دیگری، مخالفت کند؛ واکنش خود قائدی چه خواهد بود. 

کد خبر: 23279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =