پرسپولیس  ۳ - ۱ تراکتورسازی/سرخ‌پوشان به یک قدمی جام رسیدند

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال در جدالی حساس به مصاف تیم تراکتورسازی تبریز رفت و این تیم را ۳ بر یک از پیش رو برداشت.

به گزارش آتیه آنلاین، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال مردان ایران به هفته‌ی بیست و نهم خود رسید، جایی که تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی از ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند تا جدالی حساس و سرنوشت ساز را که تا حد زیادی در نشان دادن قهرمان این دوره از مسابقات موثر است را برگزار کنند.

 یحیی گل‌محمدی تیمش را با ترکیب حامد لک، فرشاد فرجی، محمد حسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی شیری، وحید امیری، مهدی ترابی، شهریار مغانلو و عیسی آل‌کثیر به میدان فرستاد و تراکتور هم با محمدرضا اخباری، سید ابوالفضل رزاق‌پور، اکبر ایمانی، مهدی تیکدری‌نژاد، میثم تیموری، محمد عباس‌زاده، سعید واسعی، سعید ایران‌خواه، سامان نریمان‌جهان، پیمان بالایی و بهزاد سلامی و هدایت فیروز کریمی به مصاف میزبان صدرنشینش رفت.

شاگردان یحیی گل محمدی همچون گذشته مالکیت توپ را به طور کامل در اختیار داشتند. بازی تهاجمی و رو به جلوی پرسپولیس باعث شد تا بازیکنان تراکتور با تعداد زیادی بازیکن لایه‌های دفاعی تشکیل دهد.

سرخپوشان پایتخت در ۱۵ دقیقه ابتدایی یک بار با پاس‌کاری های عیسی آل کثیر و شهریار مغانلو مهاجمان خود صاحب موقعیت گلزنی شدند اما حضور به موقع رزاق پور مدافع تراکتور مانع از باز شدن دروازه محمدرضا اخباری از تراکتور شد.

در ادامه بازیکنان تراکتور سعی داشتند با استفاده از ضد حمله روی دروازه پرسپولیس ایجاد خطر کنند که تلاش‌های محمد عباس زاده نتیجه نداد تا در ادامه حملات پرسپولیس بازی یکطرفه ای را به همراه داشته باشد.

با این حال تلاش سرخ‌ها نیز در ۴۵ دقیقه ابتدایی گلی را در بر نداشت تا دو تیم با تساوی بدون بدون راهی رختکن شوند.

کد خبر: 23040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =