نمایندگان مجلس لایحه رتبه‌بندی معلمان را پیگیری می کنند

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب لایحه رتبه‌بندی معلمان جزو مطالبات برحق فرهنگیان است که نمایندگان با تمامی توان از آن دفاع و پیگیری می‌ کنند.

به گزارش آتیه آنلاین محمدرضا صباغیان بافقی روزیکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: دفاع از حقوق همه اقشار جامعه به ویژه معلمان سختکوش جزو برنامه‌های مهمی است که در مجلس یازدهم صو رت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه قبل از انتخاب به نمایندگی مجلس معلم بود و به وضعیت و شرایط زندگی و مالی آنها دقیقا مطلع است ادامه داد: بارها در نطق و تذکر خود در مجلس وضعیت حقوقی و معیشتی معلمان را یادآور شد .

نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: باید وضعیت معلمان با همکاری نمایندگان و دولت روز به روز در کشور ارتقا یابد و آنها به حق و حقوق خود برسند.

به گفته صباغیان برنامه‌ها و اهداف آموزش و پرورش در مورد فرهنگیان و به خصوص معلمان حمایتی از اساس باید تغییر کند تا به رشد و شکوفایی دانش‌آموزان و جامعه فرهنگیان دست یابیم.

وی از تلاش فرهنگیان به خصوص در شرایط کرونا که برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان با وجود برخی مشکلات با جدیت و سعه‌صدر امور را با دقت و طبق قانون انجام دادند، قدردانی کرد.

یزد ۱۵ هزار بازنشسته فرهنگی و نزدیک به ۱۶ هزار فرهنگی شاغل دارد.

استان یزد با یک‌ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۲۷۰ هزار دانش‌آموز دارد که در ۲ هزار و ۱۰۰ واحد آموزشی در سال تحصیلی جاری تحصیل می کردند.  

کد خبر: 22208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =