سلطانی‌فر: ورزشکاران المپیکی اراده ویژه‌ای دارند

وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزشکاران اراده ویژه‌ای برای کسب بهترین نتیجه در المپیک دارند و تلاش وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیز فراهم کردن بهترین امکانات بود.

به گزارش آتیه آنلاین، «مسعود سلطانی‌فر»  در ادامه بازدیدهای خود از فدراسیون‌ها به همراه «مهدی علی‌نژاد» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در محل فدراسیون قایقرانی حضور یافت و با ملی‌پوشان و کادر فنی اعزامی به المپیک و پارالمپیک دیدار کرد.

علی‌رضا سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی درباره عملکرد فدراسیون گزارشی به وزیر ورزش و جوانان ارائه کرد.

وی اظهار داشت: از حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان که در این مدت شرایط خوبی  را برای تمرین تیم‌های ملی ما فراهم کردند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: با وجود همه مشکلاتی که به دلیل کرونا به وجود آمده بود ملی‌پوشان همه تلاش خود را برای کسب سهمیه انجام دادند.

رییس فدراسیون قایقرانی تاکید کرد: در توکیو ما یک نماینده از قایقرانی خواهیم داشت و سعی می‌کنیم که نتیجه درخوری کسب شود.

سهرابیان  در پایان گفت: سهمیه بیشتری نیز می‌توانستیم بگیریم به ویژه در رشته روئینگ که در این دوره از مسابقات کسب سهمیه به دلیل تغییراتی که فدراسیون جهانی اعمال کرده بود موفق به این مهم نشد.

وزیر ورزش و جوانان نیز اظهار داشت: امسال با بیشترین سهمیه در بین ادوار گذشته المپیک در بزرگترین رویداد ورزشی جهان حاضر می‌شویم. المپیک آوردگاه بهترین ورزشکاران دنیاست.

وی افزود: شاخص‌ترین قایقرانان جهان در المپیک حاضر هستند و کسی که موفق می‌شود بین همه ورزشکاران کسب سهمیه کنید برای ما قهرمان است.

او خاطرنشان کرد: یقین داریم ورزشکاران اراده ویژه‌ای دارند که بهترین نتیجه را در المپیک کسب کنند و تلاش وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک نیز در این بوده که بهترین امکانات برای ورزشکاران فراهم شود.

کد خبر: 21799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =