پرسپولیس ۲ - ۰ آلومینیوم اراک / سرخ‌پوشان همچنان صدرنشین لیگ

تیم فوتبال پرسپولیس توانست با برتری دو بر صفر برابر آلومینیوم اراک، جایگاهش را در صدر جدول حفظ کند.

به گزارش آتیه‌آنلاین، در چارچوب هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و آلومینوم اراک از ساعت ۲۰:۵۵ مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

تیم پرسپولیس این بازی را با ترکیب  حامد لک، حسین کنعانی‌زادگان، فرشاد فرجی، مهدی شیری، وحید امیری، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، احسان پهلوان، امید عالیشاه و شهریار مغانلو آغاز کرد و تیم آلومینیوم اراک با حسین پورحمیدی، محمد ایرانپوریان، رامتین سلیمان زاده، سید مهدی حسینی، حامد پاکدل، امید سینک، شاهین توکلی، پوریا آریاکیا، معین عباسیان، اسماعیل شریفات و امیر محمد هوشمند به میدان دیدار با پرسپولیس رفتند.

در پانزده دقیقه ابتدایی این دیدار، پرسپولیس بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داده بود و قصد داشت در همان ابتدای کار، به گل برسد اما عملکرد خوب مدافعان آلومینیوم اجازه نداد قرمزپوشان زمین، شوتی به سمت چارچوب بزنند. در این میان اما پرسپولیس روی ضربات ایستگاهی یکی دو فرصت خوب به دست آورد اما ارسال بازیکنانی چون ترابی و عالیشاه، با دخالت مدافعان آلومینیوم راهی کرنر شد.در دقیقه ۲۴، روی حرکت خوب مهدی ترابی که از سمت چپ انجام شد و ارسال کات بک این بازیکن، توپ درون محوطه جریمه آلومینیوم به شهریار مغانلو رسید و این بازیکن با یک شوت پای راست دروازه را باز کرد.

در دقیقه ۳۴، روی اشتباه مدافعان آلومینیوم، شهریار مغانلو توپ ربایی کرد و در ادامه با یک پاس زیبا مهدی ترابی را درون محوطه جریمه آلومینیوم صاحب توپ کرد و این بازیکن هم با یک شوت پای راست گل دوم تیمش را به ثم رساند. در دقیقه ۴۴ باز هم فرصت خوبی نصیب پرسپولیس و شهریار مغانلو شد اما شوت مهاجم پرسپولیس را اینبار دروازه‌بان آلومینیوم مهار کرد.

اولین موقعیت جدی این دیدار در نیمه دوم در دقیقه ۵۳ روی دروازه آلومینیوم خلق شد که مغانلو در موقعیت خوب گلزنی قرار داشت اما پورحمیدی ضربه این بازیکن را مهار کرد.یک دقیقه بعد آلومینیوم می‌توانست یکی از گل های خورده را جبران کند. در این دقیقه حامد لک در کنترل توپ دچار مشکل شد و روی این اشتباه حامد پاکدل در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما او در موقعیت دروازه خالی توش را راهی اوت کرد.در دقایقی از نیمه دوم فشار حملات آلومینیوم بیشتر شد و سرخپوشان روی ضد حملات چشم دوخته بودند تا اختلاف را بیشتر کنند.

سعید آقایی به خاطر خطا روی حسینی از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.در دقیقه ۸۷ سرخپوشان در شلوغی محوطه جریمه می توانستند گلزنی کنند اما ضربه عبدی راهی به دروازه تیم میهمان نداشت. در دقیقه ۹۰ شوت کنعانی زادگان با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت.این دیدار در نهایت با برتری پرسپولیس خاتمه یافت.تیم فوتبال پرسپولیس با ۳ امتیاز این دیدار ۵۸ امتیازی شد و جایگاهش را در صدر جدول حفظ کرد. آلومینیوم هم ۳۷ امتیازی ماند.

کد خبر: 21476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =