واکنش تند نیمار به هواداران برزیل

«نیمار» از هواداران تیم ملی برزیل به دلیل حمایت از آرژانتین و «لیونل مسی» و آرزوی قهرمانی این تیم در کوپا آمریکا، به شدت انتقاد و از الفاظ نامناسبی استفاده کرد.

به گزارش آتیه آنلاین، هواداران تیم ملی برزیل به دلیل شیوع گسترده کووید-۱۹ در این کشور و همچنین تصمیم لحظه آخری کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی(کُنمبول) مبنی بر انتقال میزبانی از آرژانتین و کلمبیا به برزیل، دل خوشی از تورنمنت سال جاری نداشته و اشتیاقی برای آن ندارند.

«فابیولا آندراده» خبرنگار شبکه اسپور تی‌وی برزیل از جمله هوادارانی است که به طور علنی به حمایت از تیم ملی آرژانتین پرداخته است.

آندراده تصمیم جنجالی خود را در اینستاگرام اعلام کرد و نوشت: قبل از آنکه مرا در میدان شهر سنگسار کنید، بگذارید توضیح دهم «من عاشق برزیل و فوتبال برزیل هستم. چندین دوست آرژانتینی هم دارم اما در فینال کوپا به خاطر آنها از تیم ملی آرژانتین حمایت نمی‌کنم، نه. من به این دلیل از آنها حمایت می‌کنم چون عاشق فوتبال هستم و «لئو مسی» باید با پیراهن تیم ملی کشورش یک جام بزرگ فتح کند! این عادلانه است!

مسی ۳۴ ساله با چهار گل برترین گلزن کوپا تا اینجای کار بوده و علاوه بر این، پنج پاس گل نیز داده است. در صورت قهرمانی آرژانتین، مسی نخستین جام خود را به پیراهن آلبی سلسته بالای سر خواهد برد.

مرد آرژانتینی پس از شکست کلمبیا در نیمه نهایی گفت: بیشتر از هرچیز می خواهم با تیم ملی آرژانتین فاتح یک جام شوم. برای بردن کوپا از همیشه مشتاق‌تریم.

نیمار پس از پیروزی یک بر صفر برزیل برابر پرو در نیمه نهایی گفت که آرزویش رویارویی با آرژانتین در فینال و تقابل با دوست و هم تیمی سابقش یعنی مسی بوده است.

کد خبر: 21464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =