اظهارات مربی پرسپولیس درباره مشکلات باشگاه

مربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تیم‌ها برای موفقیت باید قوی‌تر از بهانه‌ها باشند، گفت:‌ بازیکنان پرسپولیس اهل غُر زدن نیستند و مشکلات باشگاه را به بیرون نمی‌برند.

به گزارش آتیه آنلاین، «حمید مطهری» در نشست خبری پیش از دیدار برابر گل گهر، اظهار داشت: نتیجه بازی رفت ما را فریب نخواهد داد و می‌دانیم رقابت سختی را در پیش داریم. گل‌گهر سرمربی باتجربه‌ای دارد و تیم خوبی است و در بخش های مختلف بازی برای ما قابل احترام هستند.

وی افزود: دیدار سختی خواهیم داشت. برنامه‌ریزی و طراحی خودمان را داریم تا با یک فوتبال هجومی، تاکتیک خودمان را به حریف دیکته کرده و نتیجه بگیریم. ۶ بازی سخت داریم و تیم‌های موفق هستند که تلاش و اراده داشته باشند و بازیکنان پرسپولیس در این ساله‌ها خیلی زحمت کشیدند تا موفق شوند.

مطهری در خصوص حساسیت تقابل امیر قلعه‌نویی با پرسپولیس، گفت: خیلی دوست ندارم راجع به این موضوع حرف بزنم. برای پرسپولیس انجام وظیفه می‌کنیم و خیلی به فکر این مسائل نیستیم. برابر همه تیم‌ها آمارهای خوبی داریم. قلعه‌نویی مربی محترمی است اما ما به فکر خودمان هستیم.

وی در مورد صدرنشینی در فاصله ۶ هفته به پایان مسابقات، توضیح داد: صدرنشینی در لیگ برتر فوق‌العاده سخت است و همانند راننده‌ای است که باید همیشه مسیر جلو را نگاه کند. بازیکنان ما نهایت تلاش خود را خواهند کرد تا صدرنشینی را حفظ کنیم و می‌دانیم کار بسیار سختی داریم.

مربی پرسپولیس در مورد تمدید قرارداد بازیکنان، عنوان کرد: به‌نظرم باشگاه کار خودش را انجام می‌دهد. سرمربی و کادر فنی نظرات خود را گفته‌اند و مسوولان باشگاه در حال مذاکره با نفرات هستند اما این مساله نباید تمرکز تیم را برهم بزند.

وی گفت: سه بازیکن مصدوم از اردوی تیم ملی داریم. بازیکنان ما نقش کلیدی در تیم ملی داشتند اما برای پرسپولیسی‌ها همیشه اولویت تیم ملی و نام مقدس ایران بوده است. بازیکنان کلیدی دیگری هم داریم که می‌توانیم جایگزین کنیم. ثابت کرده‌ایم تیم خوبی هستیم و با کار تیمی موفق می‌شویم.

این مربی ادامه داد: هیچ موقع دنبال بهانه و فرار رو به جلو نیستم. برای موفقیت باید همیشه قوی‌تر از بهانه‌ها باشید و بهانه آوردن موجب می‌شود رو به پایین بروید.

مطهری در ادامه به مسائل مالی باشگاه اشاره کرد و افزود: بازیکنان ما فوق‌العاده با حجب و حیا هستند و با تلاش خودشان، به نتیجه می‌رسند. می‌دانیم مدیران باشگاه تلاش می کنند اما دوست داریم با قدرت بیشتری قدم بردارند. بازیکنان ما غُر نمی‌زنند و مسائل‌مان را داخل باشگاه حل می‌کنیم. تعهد بین بازیکان و کادرفنی و باشگاه باید دو طرفه باشد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گل‌گهر، ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه فردا (چهارشنبه) از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران و در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

پرسپولیس هم اکنون با ۵۱ امتیاز صدرنشین است و گل‌گهر با ۳۵ امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارد.

کد خبر: 20352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =