پدافند هوایی با وجود تحریم پیشرفت چشمگیری داشته است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط موجود نشان می‌دهد با وجود تحریم و تنگناهای مالی، کشور در عرصه پدافند هوایی پیشرفت چشمگیری یافته و از منظر کیفی و کمی ارتقا پیدا کرده است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، محمود عباس زاده مشکینی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از یکی از مراکز عمده فرماندهی و کنترل پدافند هوایی ارتش گفت: در حاشیه این بازدید اعضای کمیسیون در جریان توانمندی موجود و ظرفیت توسعه نیروی پدافند هوایی قرار گرفتند و گزارش مفصلی از قابلیت‌های دفاعی سامانه‌های پدافند هوایی کشور در زمینه رهگیری، درگیری، جنگ الکترونیک و سامانه فرماندهی کنترل به نمایندگان ارائه شد.

وی خاطرنشان کرد: شرایط موجود نشان می‌دهد با وجود تحریم و تنگناهای مالی، کشور در عرصه پدافند هوایی پیشرفت چشمگیری یافته و از منظر کیفی و کمی ارتقا پیدا کرده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اقدامات ارتش در عرصه پدافند هوایی که خط مقدم دفاع از حیثیت و آبرو و موجودیت کشور است قطعا یک اقدام انقلابی و جهادی است که فرزندان برومند این مرز و بوم با توکل به خدا و تلاش و تدبیر و تحقیق کسب کرده‌اند.

عباس‌زاده مشکینی تصریح کرد: در این نشست پیرامون مسائل و مشکلات و نیازهای مالی پدافند هوایی بحث و بررسی شد.

کد خبر: 20210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =