طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی محدودیتی ایجاد نمی‌کند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی محدودیتی برای فضای مجازی ایجاد نمی‌کند، گفت: جوسازی‌های بیرون از مجلس درمورد این طرح جهت‌دار است و باهدف تخریب مجلس صورت می‌گیرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، جعفر قادری با اشاره به مباحث مطرح شده درباره طرح «حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی» گفت: این طرح به نوعی پالایش است و از بروز تخلفات در فضای مجازی جلوگیری می‌کند.

 وی افزود: مجلس محدودیتی برای فضای مجازی و پیام رسان‌ها ایجاد نمی‌کند، بلکه هدف آن مصونیت و تقویت این فضا در امر اطلاع رسانی و ارائه خدمات است.

این نماینده مجلس که خود از امضا کنندگان این طرح است با بیان اینکه فضای مجازی و پیام‌رسان‌ها ظرفیت خوبی برای اطلاع رسانی هستند، اظهار داشت: این طرح قصد ندارد محدودیتی برای فضای مجازی ایجاد کند، جوسازی‌های بیرون از مجلس درمورد این طرح جهت‌دار است و با هدف تخریب مجلس صورت می‌گیرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: در بودجه امسال امکان و ظرفیتی برای پیام رسان‌های داخلی فراهم کردیم که هزینه استفاده از این پیام رسان‌ها «یک پنجم» پیام رسان‌های خارجی باشد واین ابزار تشویقی برای مردم است که از پیام رسان‌های داخلی استفاده کنند همان طور که ما از تولید داخلی حمایت و استفاده می‌کنیم.

وی افزود: هنوز در صحن علنی تصویب نشده و در جریان بررسی آن در مجلس نکات ضعف و قوت ان مشخص و بررسی می شود.

 عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: طرح مجلس برای استفاده کاربران در فضای مجازی محدودیت ایجاد نمی کند و هدف آن تقویت پیام رسان‌های داخلی است.

کد خبر: 20205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =