پیروزی دلچسب ایتالیا در وقت‌های اضافه

تیم ملی فوتبال ایتالیا موفق شد در برابر اتریش به پیروزی برسد.

به گزارش آتیه آنلاین، در ادامه مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020، دو تیم ایتالیا و اتریش از ساعت 23:30 در ورزشگاه ومبلی لندن به میدان رفتند. دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که ایتالیا با 9 امتیاز در صدر گروه A بود و اتریش با شش امتیاز در رده دوم گروه C قرار گرفت. رسانه‌ها پیش از این دیدار شانس بیشتری روی کاغذ برای شاگردان روبرتو مانچینی قائل بودند. 

در نیمه اول ایتالیا تیم بهتر میدان بود. آن‌ها بیشتر در یک سوم دفاعی اتریش توپ را به چرخش در می‌آوردند، اما دفاع جانانه اتریش اجازه هیچ کاری به مردان آتزوری نمی‌داد. چیرو ایموبیله و لورنزو اینسینه چند بار سعی کردند تا به صورت انفرادی راهی به دروازه اتریش پیدا کنند، اما موفق نشدند تا نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل پایان یابد. 

در نیمه دوم اتریش دیگر تیم تدافعی نیمه اول نبود. آن‌ها موفق شدند توسط آرناتوویچ به گل برسند، اما VAR گل را به دلیل آفساید، مردود اعلام کرد تا شوک به مانچینی و شاگردانش وارد نشود. در ادامه نیز ایتالیا به هیچ عنوان نتوانست از سد دفاعی اتریش عبور کند تا این بازی با تساوی 0-0 راهی وقت‌های اضافی شود.

در وقت‌های اضافی فدریکو کیه‌زا موفق شد در دقیقه 95 گل اول ایتالیا را به ثمر برساند و در دقیقه 105، پسینا اختلاف را دو برابر کند. این پایان کار در این بازی نبود و در دقیقه 114 ساشا کالادزیچ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد اما کافی نبود تا ایتالیا با نتیجه 2-1 پیروز میدان شود و به مرحله بعد راه یاید.

کد خبر: 19923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =