چهره مخالف دولت ونزوئلا: اکنون زمان خوبی برای مذاکره با مادورو است

یکی از چهره‌های شناخته شده مخالفان دولت ونزوئلا گفت که اکنون زمان بهتری برای برگزاری مذاکرات میان دولت ونزوئلا و مخالفان آن به نسبت دو سال قبل است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «انریکه کاپریلس»، از چهره‌های شناخته شده مخالفان دولت ونزوئلا که در جریان رقابت انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۳ با اختلاف کمی به «نیکولاس مادورو»، رئیس‌جمهوری فعلی این کشور باخت، در مصاحبه‌ای با رسانه بلومبرگ گفت که اکنون زمان بهتری برای برگزاری مذاکرات میان دولت ونزوئلا و مخالفان آن به نسبت دو سال قبل است.

انریکه کاپریلس در این مصاحبه استدلال کرد که اکنون دو طرف این فرصت را دارند تا به حل یک نزاع سیاسی داخلی مداوم که سعادت این کشور را تهدید می‌کند، بپردازند.

کاپریلس اظهار کرد، برخلاف دو سال قبل، آمریکا – منبع اصلی تحریم‌ها علیه ونزوئلا – اکنون تحت رهبری یک دولت متفاوت است که دیگر به اصطلاح «کمپین فشار حداکثری» را به عنوان تنها گزینه برای حذف مادورو از قدرت در نظر نمی‌گیرد.

وی افزود که تهدیدات تلویحی از سوی آمریکا برای مداخله نظامی عامل عمده آسیب وارد شدن به هدف مخالفان ونزوئلا در دو سال قبل است.

کد خبر: 19282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =