دعوت وزیر علوم از مردم برای شرکت در انتخابات

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور پیامی همه اقشار جامعه، بویژه خانواده بزرگ آموزش عالی، اساتید و دانشجویان را به شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

به گزارش آتیه آ«لاین از اداره‌کل روابط عمومی وزارت علوم، منصور غلامی در این پیام افزود:‌ بیش از چهار دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و در تمامی این سال‌ها ملت هوشیار و سرافراز این سرزمین کهن برای حفظ و پایداری آرمان های بلند نظام جمهوری اسلامی یعنی؛ استقلال، آزادی و جمهوریت حضور خود را پیوسته اثبات کرده است. بی گمان این حضور و نقش آفرینی در نقطه های خاص تاریخی اهمیت و جایگاه ممتازی دارد.

انتخابات از مهمترین عرصه‌های تجلی و ظهور مردم‌سالاری دینی است و در تمامی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد حضور حماسی و افتخارآفرین مردم در پای صندوق‌های رأی بوده‌ایم. مشارکت در انتخابات پیش رو نیز می تواند بیانگر یکپارچگی و علاقه مردم به اعتلای ایران اسلامی و پیشرفت کشور عزیزمان باشد.

همه باید در جهت تحقق مشارکت حداکثری تلاش نماییم. چرا که حضور مردم در پای صندوق‌های رای؛ حکایت از بزرگی و بالندگی یک ملت دارد؛ و از این منظر همه مردم عزیز، به ویژه یکایک اعضای محترم خانواده بزرگ نظام آموزش عالی کشور را به حضور در این انتخابات دعوت می‌کنم.

کد خبر: 18732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =