استفاده از ظرفیت حامیان سلامت در روز انتخابات

استاندار تهران گفت: در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا در استان تهران با اشاره به طرح حامیان سلامت اظهار داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در انتخابات کشور به عهده هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گذاشته شده است و این عزیزان در طرح حامیان بهداشت وظیفه نظارت بر پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را عهده دار هستند.

 به گزارش آتیه آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی اظهار کرد: بعد از گذشت چندین سال بیمارستان فیروزآبادی ری با ۳۰۰ تخت جدید و توسعه ای آماده افتتاح است که روز پنجشنبه به صورت ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

استاندار تهران سپس تصریح کرد: نزدیک به ۷ هزار شعبه اخذ رای در استان تهران داریم که در هر شعبه یک نماینده از عوامل هلال احمر مستقر می شود و تعدادی هم به عنوان ذخیره پیش بینی شده اند تا در صورت بروز مشکل در اولین فرصت جایگزین شوند.

محسنی بندپی در خصوص بیمارستان فیروزآبادی ادامه داد: بعد از گذشت چندین سال بیمارستان فیروزآبادی ری با ۳۰۰ تخت جدید و توسعه ای آماده افتتاح است که روز پنجشنبه به صورت ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد:  کار فیزیکی بیمارستان ملارد هم به اتمام رسیده و فقط تجهیز آن مانده و نیروی انسانی این بیمارستان هم  بر اساس آزمون استخدامی مشخص شده و با تامین تجهیزات، در تیرماه شاهد افتتاح بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی بیمارستان ملارد خواهیم بود.

کد خبر: 18407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =